Konica Minolta заснувала компанію Konica Minolta Publitech, яка пропонує послуги місцевим органам влади

2021-10-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta заснувала дочірню компанію Publitech, яка здійснюватиме всі послуги Konica Minolta з цифрової трансформації для органів влади в Японії. Підтримка місцевих органів влади по всій Японії надаватиметься у тісній співпраці з більш ніж 60 компаніями-партнерами.

Подробнее...


X-Rite і Pantone запускають онлайн-тренінги з теорії кольору та контролю якості

2021-10-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія X-Rite та її дочірня компанія Pantone оголосили про те, що серія семінарів Fundamentals Seminar Series тепер доступна у форматі онлайн-навчання. Дистанційний формат складається з двох курсів і включає модулі для самонавчання, навчальні відео, демонстрації продукції та інтерактивні заходи.

Подробнее...


Smiters оцінив обсяг ринку друкованих етикеток до 2026 року

2021-10-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ринок друкованих етикеток в 2021 р. оцінюється Smiters в $41,75 млрд при обсязі, еквівалентному 1,21 млрд аркушів ф. A4. У новому звіті агентства досліджуються світові ринки друкованих етикеток, при цьому ринкові дані представлені у перерахунку на конвертовану вартість та обсяг відбитків.

Подробнее...


Heidelberg збільшив кількість навчальних місць у освітніх центрах

2021-10-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Першого вересня розпочався навчальний рік у компанії Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg). На чотирьох підприємствах (у Віслох-Вальдорфі, Бранденбурзі, Амштеттені та Людвігсбурзі) курс навчання почали 122 людини, вкл. студентів, які суміщають вищу освіту з професійною.

Подробнее...


Metsa Board планує викупити у енергетичної компанії Pohjolan Voima всі акції

2021-09-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Hameenkyron Voima Metsa Board, що входить до складу Metsa Group, має намір викупити у енергетичної компанії Pohjolan Voima (Фінляндія) всі належні їй акції в Hameenkyron Voima (Фінляндія), що володіє розташованою на території комбінату Metsa Board Kyro (Кіроскоскі, Фінляндія) біоелектростанцією.

Подробнее...


Paper Excellence: перевірена життєстійкість паперової досконалості

2021-09-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Канадський виробник целюлози та паперу для друку, писання та паковання, компанія Paper Excellence опублікувала перший звіт про сталий розвиток. Документ призначений для клієнтів, регулюючих органів, а також для того, щоб поділитися підходом компанії до бізнесу з усіма зацікавленими сторонами. Звіт включає 14 історій, які розповідають про відповідальний бізнес компанії.

Подробнее...


ACTEGA розширює склад ради директорів

2021-09-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Actega (Німеччина) призначила Яна Франца Аллеркампа керівником підрозділу паперу і картону (Global Business Line Paper & Board), а колишнього члена ради директорів Heidelberg Стефана Пленца тимчасовим генеральним директором Actega Metal Print. Actega випускає спеціальні покриття, фарби, клеї та герметики для поліграфічної та пакувальної промисловості.

Подробнее...


Durst Group на FESPA 2021: інтегровані й оптимізовані комплексні рішення

2021-09-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Durst Group представить на FESPA 2021 широкий спектр комплексних рішень для цифрового друку під девізом «Від пікселя до готової продукції» (From Pixel to Output). За останні роки Durst Group створила власну екосистему, що включає широкоформатні принтери з програмним та апаратним забезпеченням, портали електронної комерції та модулі фінішної обробки, й сьогодні пропонує клієнтам комплексні рішення з навчанням, техпідтримкою та обслуговуванням.

Подробнее...


Гірт П’єрло – керуючий директор Summa

2021-09-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

З 1 жовтня 2021 р. Гірт П’єрло обійме посаду керуючого директора Summa (Бельгія). Нинішній генеральний директор компанії Ервін Вандусселаєр переходить на посаду виконавчого голови Ради директорів після того, як Ergon Capital і співробітники Summa викупили її у Gimv.

Подробнее...


Прем’єри Canon на FESPA 2021

2021-09-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На FESPA Global Print Expo Canon покаже безліч новинок, в т.ч. принтери Colorado 1630 і Arizona 135 GT, які нещодавно виведено на ринок. За словами виробника, світлодіодний УФ-принтер Colorado 1630 з макс. розд. здатністю 1 800 dpi приблизно на третину повільніший за Colorado 1640 і Colorado 1650 і в базовій конфігурації коштує €36 тис. Його оснащено безліччю функцій флагманської моделі — 1650, які, зі зростанням бізнесу клієнта, можуть бути активовані фахівцями Canon або її торгового представника віддалено за доплату.

Подробнее...