Варто зазначити, що така ситуація у галузі триває вже багато місяців, і експерти сподіваються, що найближчим часом настане переломний момент. Вже в січні індекс ділового клімату німецької поліграфічної та медіаіндустрії склав 82,4 пункту, що приблизно на 12,9% нижче за рівень попереднього року.

А у лютому 2024 року опитані Ifo керівники поліграфічних та медіакомпаній оцінили свою поточну ділову ситуацію як значно гіршу, ніж попереднього місяця. Це найбільший спад з часів піку коронавірусу навесні 2020 року. Вирішальним фактором є складна ситуація із замовленнями, що зберігається, і пов’язана з цим низька завантаженість. Близько 66% компаній оцінили поточний портфель замовлень як «надто низький». Крім структурних ефектів, поліпшенню ситуації перешкоджають складна загальна економічна ситуація і цінова конкуренція, що триває.