Друге дихання книжкової індустрії Італії

2021-11-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Книговидання було одним із секторів італійської поліграфії, який найкраще тримався у ситуації Covid-19. І цього року воно знову підтверджує, що читачі надають перевагу паперовим книжкам перед цифровими та книгарням для придбання книг. Група Mondadori, наприклад, планує відкрити десяток нових магазинів вже до кінця року від Равенни до Мілана та Болоньї.

Подробнее...


Digimarc купує Evrythng

2021-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія-розробник системи водяних знаків Digimarc для цифрової ідентифікації та відстеження уклала угоду про придбання Evrythng Limited, що спеціалізується на хмарних технологіях. Технологія Digimarc дозволяє впроваджувати у паковання видимі та невидимі мітки, які полегшують ідентифікацію та відстеження товарів по всьому ланцюжку товарообігу.

Подробнее...


Avery Dennison та Organoid Technologies — стратегічні партнери

2021-11-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Avery Dennison Graphics Solutions EMENA уклала угоду про стратегічне партнерство з Organoid Technologies, ставши з 1 листопада 2021 р. єдиним дистрибутором самоклейних натуральних матеріалів Organoid у Європі, на Близькому Сході та Північній Африці.

Подробнее...


Labelexpo Europe повертається до Брюсселя

2021-11-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Організатори найбільшої у світі виставки індустрії друку етикетки та паковання Labelexpo Europe 2022 повідомили, що вже понад 600 компаній, багато з яких уперше, зголосилися взяти участь у експозиції. Виставка у проходитиме з 26 по 29 квітня.

Подробнее...


Трансформація через стійкі інновації

2021-11-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Стійкий розвиток набуває дедалі більшого значення для причетних до друкарства. Тому Canon присвячує конференцію Future Book Forum стійким інноваціям у різних напрямках книжкової галузі — від виготовлення та поширення книг до їхнього впливу на повсякденне життя. Захід відбудеться 2 грудня 2021 року з 15:00 до 18:00 за київським часом.

Подробнее...


Xerox нагороджений знаком Terra Carta Бізнес

2021-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Xerox отримала Знак Terra Carta, який було засновано у 2021 році. Цим знаком відзначаються глобальні компанії, які впроваджують інновації та беруть на себе зобов’язання екологічної та соціальної відповідальності відповідно до цілей Terra Carta щодо відновлення природи та планети. Знак Terra Carta присуджується компаніям, які є лідерами у своїй галузі та розробили надійні дорожні карти для переходу до досягнення кліматичної нейтральності до 2050 року, що має бути підкріплено визнаними у світі науковими показниками.

Подробнее...


Вдруге поспіль Epson присвоєно найвищий «Платиновий» рейтинг EcoVadis за досягнення в галузі стійкого розвитку

2021-11-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанію Epson знову відзначено «Платиновою» нагородою французької рейтингової агенції EcoVadis. У 2020-2021 рр. високі рейтингові бали дали змогу Epson увійти до ТОП-1% компаній галузі. «Платинову» нагороду присвоєно за досягнення та ініціативи Epson у галузі стійкого розвитку.

Подробнее...


Heidelberg посідає найвищу позицію у рейтингу «Німецькі компанії з майбутнім» журналу Stern

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У діловому журналі Stern опубліковано результати дослідження «Німецькі компанії з майбутнім», зробленого журналом спільно з брендинговою агенцією Territory Embrace.

Подробнее...


Bobst завершив придбання Cerutti

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

11 листопада концерн Bobst завершив процес придбання активів Officine Meccaniche Giovanni Cerutti SpA та Cerutti Packaging Equipment SpA, а також сервісної компанії Cerutti Service Srl. Bobst Group додає до своїх активів бренд, права на інтелектуальну власність та всі нематеріальні активи Cerutti. Тридцять колишніх співробітників компанії перейдуть на роботу до Bobst Italia.

Подробнее...


Fedrigoni Top Award-2022

2021-11-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Свято творчості Fedrigoni Top Award виходить на новий етап: для конкурсу, вперше проведеного в 2005 р., це буде тринадцятий за рахунком сезон і буде він, як очікується, не менш насиченим, ніж попередній. Тоді у відборі взяли участь 1100 робіт із 32 країн світу. Імена 18 переможців оголосили в липні, а п’ятдесят найвидатніших зразків дизайну стали частиною тимчасової експозиції в ADI Design Museum, що нещодавно відкрився в Мілані, та потрапили до престижного міжнародного каталогу.

Подробнее...