Власник LSC Communications купує RR Donnelley & Sons

2021-11-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Готується угода щодо придбання RR Donnelley & Sons (RRD) компанією, що входить до Atlas Holdings, за $2,1 млрд. Очікується, що угоду, яку вже схвалено радою директорів Atlas Holdings, буде закрито у I кв. 2022 р. за дотримання звичайних умов закриття, вкл. схвалення акціонерів RRD та отримання дозволів регулюючих органів.

Подробнее...


Європейський саміт друкарень WAN-IFRA

2021-11-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

… став одним з перших очних заходів, який проводило співтовариство поліграфістів з початку пандемії. Він зібрав 50 керівників виробництв, фахівців та виробників обладнання та технологій з Австралії, Австрії, Бельгії, Великобританії, Ісландії, Нідерландів, Німеччини, Франції, Швеції. На саміті не було класичних презентацій, але відбувалися круглі столи для відкритого обговорення актуальних ділових та технічних проблем, з якими стикається поліграфічна спільнота.

Подробнее...


Проблеми переробки облою та реліз-лайнера на Labelexpo Europe 2022

2021-11-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Консорціум економіки замкненого циклу для етикеток CELAB (The Circular Economy for Labels) та Tarsus Group, організатор виставок Labelexpo, оголосили про співпрацю для представлення ініціатив зі збору та переробки облою та реліз-лайнерів на Labelexpo Europe 2022.

Подробнее...


Hybrid Software придбала всі акції ColorLogic GmbH

2021-11-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ColorLogic заснована в 2002 р. і розробила великий портфель ПЗ для профілювання та перетворення кольорів. Продукція компанії продається у всьому світі як кінцевим користувачам з високими вимогами до якості кольору, так і виробникам поліграфічного обладнання за схемою OEM.

Подробнее...


Vistaprint провела ребрендинг

2021-11-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Cimpress оголосила про ребрендінг онлайн-сервісу Vistaprint та його дочірніх компаній:

Подробнее...


Книжкові тенденції від Intergraf на Франкфуртському книжковому ярмарку

2021-11-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Стійкість книжок та перспективи книжкової справи обговорили у день відкриття Франкфуртського книжкового ярмарку 2021 р. учасники першого публічного заходу Intergraf. Федерація європейської поліграфії, що просуває її інтереси на локальному та міжнародному рівні, запропонувала експертам друку, видавцям та маркетологам, серед яких були аналітики дослідницької агенції Smithers, яка виступила співорганізатором зустрічі, обговорити трансформацію традиційних бізнес-моделей та важливість паперових носіїв інформації у розвитку освіти та культури.

Подробнее...


Ринок фотодруку в епоху пандемії COVID-19: цифри та тенденції

2021-11-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія-розробник ПЗ для фотодруку Printbox на основі зібраних глобальних даних опублікувала аналіз змін продажів фотопродукції у 2019–2020 рр., впливу локдауну на поведінку та переваги споживачів, а також спрогнозувала вплив нинішніх тенденцій на продажі у 2022 р.

Подробнее...


Людвін Монц стане наступником Райнера Хундсдерфера

2021-10-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Наглядова рада Heidelberger Druckmaschinen призначила д-ра Людвіна Монца новим генеральним директором. Він замінить Райнера Хундсдерфера на початку нового ф. р. – 1 квітня 2022 року.

Подробнее...


Rotocontrol та Domino продемонструють можливості гібридного друку

2021-10-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник обладнання для струменевого цифрового друку Domino, розробник конвертингового обладнання Rotocontrol та експерт у сфері інспекційного устаткування EyeC проведуть 24-25 листопада дводенну демонстрацію на заводі Rotocontrol у Зіці, Німеччина.

Подробнее...


Stora Enso готується до сталого розвитку

2021-10-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso оголосила сталий розвиток першорядним завданням. До 2050 р. усі продукти компанії стануть відновлюваними, а виробництво пакувального картону отримає до €100 млн інвестицій — це результат техніко-економічної експертизи, розпочатої наприкінці минулого року. Виділені кошти буде спрямовано на підвищення продуктивності однієї з діючих ліній до 100 тис. тонн картону на рік та збільшення загальних обсягів виробництва до 900 тис. тонн.

Подробнее...