Інтегрувавши систему Made4net до операцій з виконання замовлень, Ingka Group прагне покращити мультиканальний досвід для клієнтів та співробітників у своїх магазинах.
«Ми прагнемо постійно покращувати наш бізнес, щоб відповідати потребам наших клієнтів, що змінюються, — говорить Вім Блаув, головний цифровий директор (Chief Digital Officer, CDO) Ingka Group. — Впровадження цифрових рішень, що забезпечують швидкість та гнучкість, є важливою умовою підтримки нової мультиканальної реальності, в якій ми працюємо».
Made4net продовжуватиме працювати як незалежне дочірнє підприємство зі штаб-квартирою в Нью-Джерсі, США, обслуговуючи свою клієнтську базу.
«Ми раді об»єднати зусилля з Ingka Group та сприяти покращенню їхньої системи виконання замовлень, — прокоментував Дафф Девідсон, генеральний директор Made4net. — Використовуючи передові рішення Made4net, ми прагнемо надавати більш швидкі та точні рішення щодо виконання замовлень, що врешті-решт буде корисним як клієнтам IKEA, так і співробітникам».
Нещодавно Ingka Group оголосила про намір інвестувати понад €2 млрд ($2,2 млрд) у розвиток мультиканальної торгівлі у Сполучених Штатах впродовж трьох років. На першому етапі компанія планує відкрити вісім нових магазинів та дев’ять пунктів обробки замовлень, створивши понад 2 000 робочих місць. Крім того, IKEA США також оголосила про відкриття нових магазинів у Сан-Франциско (Каліфорнія) та Арлінгтоні (Вірджинія).
Інвестиційна активність Ingka Group у США є частиною розширення її мультиканального бізнесу по всьому світу. В Іспанії компанія планує інвестувати €150 млн у відкриття безлічі нових магазинів по всій країні до 2025 р. У Великій Британії вона суттєво розширюється, відкриваючи міський магазин на Оксфорд-стріт, другий за рахунком у Лондоні. В Австрії найбільше роздрібне представництво IKEA за три роки збільшило кількість магазинів та студій планування з 8 до 45, роблячи IKEA доступнішим, ніж будь-коли раніше.
У 2023-2026 рр. IKEA інвестує близько €1,2 млрд у зростання та розширення бізнесу у Франції.