Таке зростання спостерігалося в обох бізнес-підрозділах компанії, які за останні чотири роки переорієнтувалися на сегменти продуктів преміум-класу. Виручка від етикеткових і самоклейних матеріалів зросла до €1,307 млн (+31%), а від спеціального паперу для розкішного паковання та інших творчих рішень – до €904 млн (+43%).
У Fedrigoni заявили, що його доходи та EBITDA включають 12-місячний внесок від придбань Tageos, Guarro Casas, Unifol і Zuber Rieder (у 2023). Доходи та EBITDA виключають негативний внесок від контракту, розірваного після продажу бізнес-підрозділу безпеки, і включають вплив на темпи виконання конкретних ініціатив щодо економії коштів за вирахуванням додаткових витрат, потрібних для підтримки розвитку бізнесу.
Fedrigoni налічує понад 5000 співробітників у 28 країнах, має 68 виробничих заводів, флатувальних і розподільних центрів, а також поширює 25 000 продуктів у 132 країнах.