Правління роз’яснило стратегічний напрямок розвитку компанії, балансові показники за минулий ф.р. та перспективи на майбутнє. «Як акціонери Heidelberg, ви, ймовірно, вважаєте, що минулий рік багатим на події, в ньому переважали кризи і, отже, величезні проблеми. Величезна кількість політичних та економічних потрясінь не має собі рівних за останні десятиліття», — зазначив Монц.

Серед іншого генеральний директор Heidelberg також повідомив акціонерам, що буде проведено аналіз усього асортименту продукції. Компанія має намір підвищити ціни на продукцію та послуги та розглядає можливість перегляду асортименту продукції, щоб реінвестувати кошти в рамках програми розвитку та покращити грошовий потік.

Людвін Монц також заявив, що компанія більше не може продовжувати розпродавати ділянки землі для отримання позитивного грошового потоку: «Ми приділятимемо велику увагу нашому грошовому потоку. Адже ми не можемо продовжувати розпродавати ділянки землі та інші активи, як ми це робили останніми роками. Heidelberg досягнув того моменту, коли кошти для інвестицій мають бути залучені за рахунок операційної діяльності. І хоча прибутковість Heidelberg, заснована на операційній діяльності в останні роки, покращилася, вона, як і раніше, перебуває на незадовільному рівні і залишає нам замало можливостей для інвестицій і фінансування стратегічних ініціатив».

Також керівник зазначив: «У короткостроковій перспективі програма передбачає більш детальний розгляд та коригування структури ціноутворення. На тлі інфляції практично глобального масштабу особливо важливо, щоб ми системно займалися цим питанням та коригували ціни на товари та послуги відповідно до потреб наших клієнтів. Водночас ми аналізуємо наш продуктовий портфель, щоб переконатися, що в умовах середовища, що динамічно змінюється, ми зможемо запропонувати саме ті продукти, які не лише задовольняють потреби клієнтів, а й приносять прибуток».

Подробиць про те, які продукти не дають прибуток, і, отже, можуть бути виведені поза асортимент, а також про терміни прийняття таких рішень не було. Востаннє, коли компанія Heidelberg проводила подібну ревізію, вона вийшла з ринку друкарських машин VLF і згорнула розробку струменевої ЦДМ Primefire B1, скоротивши раніше виробництво швейного та палітурного обладнання. Отримані під час реалізації програми розвитку кошти компанія має намір інвестувати для переходу на цифровий друк.

«Найближчим часом я докладно викладу цю стратегію, але дозвольте мені коротко підсумувати її на цьому етапі, сказавши, що коли йдеться про наш основний бізнес друку — ми маємо зробити успішний і стійкий перехід на ринок цифрового друку впродовж наступних кількох років, — резюмував цю частину виступу Монц. — Як нам зростати на ринку поліграфії? Ринок листових офсетних друкарських машин значно скоротився впродовж останніх 20 років. Сьогодні ринок листового офсетного друку оцінюється приблизно у €2 млрд. Однак водночас ринок цифрових друкарських машин та пов’язаних з ними витратних матеріалів та послуг значно виріс та продовжує зростати. Обсяг ринку цифрового друку, до якого ми можемо звернутися, нині становить близько €5 млрд, що більш ніж удвічі перевищує обсяг ринку листового офсетного друку. Ми бачимо ще одну важливу відмінність – більше половини продажу на ринку цифрового друку посідають послуги і витратні матеріали, тобто чорнила або тонер. Торгувати витратними матеріалами набагато вигідніше, ніж торгувати машинами», — продовжив Людвін Монц.

Глава Heidelberg повідомив: «Друк паковання та етикеток, що охоплюються нашим сегментом рішень для паковання, найбільш динамічно розвивається на світовому ринку поліграфії. Наші замовлення на звітну дату склали приблизно €1,2 млрд, що на 7% більше, ніж у попередньому році. Велика кількість невиконаних замовлень забезпечить зростання продажів у сегменті рішень для паковання приблизно на 25% впродовж року. Це дуже обнадійлива інформація».

Однак портфоліо цифрових машин компанії залежить від друкувальних блоків Ricoh, що обмежує можливості Heidelberg з досягнення маржі за всіма аспектами виробництва та постачання витратних матеріалів. Проте, компанія має і повністю власну струменеву етикеткову машину Gallus One, орієнтовану на ринок, який згідно з прогнозами зросте на €3 млрд впродовж п’яти років до 2027 р.

Компанія вважає, що близько 30% обсягу друку в комерційному сегменті припадає на цифровий друк, і в галузі комерційного друку стратегія полягає у створенні єдиного середовища Heidelberg, що охоплює як аналогові, так і цифрові процеси. Сектор паковання демонструє більш високі темпи зростання, і Heidelberg з оптимізмом очікує, що машина XL106 продуктивністю 21 000 л/год і нещодавно анонсована флексографічна Boardmaster забезпечать основу для зростання.

На сегмент «Пакувальні рішення» вже припадає близько половини продажів компанії. Компанія також усвідомлює, що їй треба розвивати інші види діяльності, не пов’язані з друком, щоб збалансувати традиційний бізнес. На закінчення Монц сказав: «Наразі ми перебуваємо у кращому становищі, ніж навіть один або два роки тому».