Великі ідеї, малі бюджети – багатьом молодим компаніям важко налагодити вірні контакти та запровадити свої захоплюючі та перспективні рішення на ринку. Для цієї цільової групи drupa створила спеціальну платформу: drupa next age (dna). Тут новачки, молоді таланти, стартапи та компанії, що працюють тривалий час, можуть спілкуватися на рівних умовах, знаходити відповідних партнерів для співпраці та обмінюватися інноваційними бізнес-ідеями. Для деяких учасників це можливість вперше представити себе міжнародній професійній аудиторії.

«У сучасну цифрову епоху є одна річ, яку технологія не може замінити: особисте спілкування, — пояснює Френк Тюкмантель, який разом із Деборою Корн відповідає за розробку програми ДНК. — Ось чому маркетинг «віч-на-віч» важливий: жодні твіти, знімки чи чати не можуть замінити справжнє людське спілкування. Особистий маркетинг — це видимість і довіра. Крім того, особисте спілкування сприяє залученню.

Тому для мене велика честь працювати разом з drupa над програмою drupa dna 2024, сподіваючись залучити багатьох відвідувачів, які візьмуть участь у найбільшій зустрічі, яку може запропонувати наша галузь».

Щоб полегшити участь, drupa зосереджується на концепції прозорого стенду з гнучкими модулями та Plug-and-Play у drupa dna. Презентації, панельні дискусії та інтерв’ю на dna Stage доповнюють виставкову зону в залі 7.0, забезпечуючи ідеальний форум для залучення інвесторів за допомогою нових бізнес-моделей, продуктових рішень і технологій.

Основні теми dna включатимуть адитивне виробництво, штучний інтелект, бізнес-аналітику, нові матеріали, економічні платформи, прогнозне технічне обслуговування, друковану електроніка, віддалені послуги, нові бізнес-моделі та дизайн-процеси.

Наразі зацікавлені компанії все ще можуть зареєструватися для участі у dna Forum – і навіть є кілька способів взяти участь: як експонент, спонсор або спікер.

«drupa dna — це «Великий вибух» для нових компаній, нових ідей і нових перспектив, які визначать майбутнє друку, — підтверджує Дебора Корн. — Наша програма розроблена, щоб забезпечити сцену для глобальних розмов, зосереджених на технологіях, інструментах і людях, які просувають галузь уперед і створюють унікальні бізнес-можливості для ланцюжка створення вартості графічної комунікації. Я заохочую всіх відвідати зал 7.0 під час drupa і почати створювати прибуткове майбутнє».

Компанії, які зацікавлені взяти участь як спонсори тренд-форуму dna, можуть звертатися до Бенедикта Салмена з команди drupa (SalmenB@messe-duesseldorf.de).

Компанії, зацікавлені взяти участь у якості доповідачів, можуть отримати додаткову інформацію від Дебори Корн (deborah@printmediacentr.com) і Френка Тюкмантеля (tuecki@mac.com).