Оголосивши результати ф.р., що закінчився 30 червня 2023 р., Кін у листі до акціонерів зазначив: «Підлітковий період у Cimpress, як це часто буває у людей, був нелегким. У 2015 р. ми централізували значну частину нашого ланцюжка створення вартості, щоб досягти ефекту масштабу за рахунок інтеграції операцій із виконання замовлень придбаних компаній. Але невдовзі ми зрозуміли, що це вбиває підприємницьку жилку та близькість до клієнтів, тому у 2017 р. ми перейшли на децентралізацію (і досі палко її підтримуємо), підкріплену автономією та підзвітністю».

У найбільшому підрозділі холдингу (Vista), після масштабування цього бізнесу до більш ніж $1 млрд річного доходу, продовжує розповідь Кін, компанія зіткнулася з безуспішними спробами технологічної трансформації та зробила третю розробку системи у 2019 році. Наразі перебудова платформ холдингу Cimpress завершена.

«Ми перебудували технологічні платформи більшості наших підприємств, а не лише Vista, тому сьогодні вони отримують вигоду з сучасних, гнучких технологій, які дають змогу швидше удосконалюватися і приносити користь клієнтам. Це допомогло спростити впровадження розроблених програмних сервісів у нашу платформу масової кастомізації (MCP), збільшивши потенційні прибутки завдяки зниженню питомих витрат на розробку та спрощенню доступу до MCP у напрямках макетування, обробки даних, виконання замовлень, каталогу продукції та електронної комерції», — зазначає Кін.

Виторг групи за ф.р. збільшився на 6,65% до $3,08 млрд (EBITDA зріс до $340 млн з $281 млн торік). Виручка найбільшого підрозділу Vista зросла на 6,5%, до $1,61 млрд. Підрозділ Upload & Print наблизився до того, щоб стати бізнесом із обігом $1 млрд. В рамках оптимізації ефективності реструктуровано бізнес у Бразилії та припинено діяльність у Японії та Китаї.

Кін очікує, що у 2024 ф.р. бізнес групи в Бразилії та Індії буде близьким до беззбитковості і говорить, що в найближчому майбутньому група не планує виходити на нові географічні ринки. Тим не менш, у посланні до акціонерів Кін повідомляє, що плануються розвиток MCP у нових продуктових областях, нові форми персоналізації, різні варіанти обробки та розширення асортименту продукції. «Ми ніколи не перейдемо на дуже високі обсяги друку, але розширюватимемо пропозицію до середніх обсягів», — зазначив він.