Впродовж значного періоду часу Comexi не лише працювала над задоволенням потреб компаній у регіоні, але в останні роки також зосередила зусилля на досягненні лідируючої позиції в цьому регіоні, щоб мати безпосередню близькість до своїх клієнтів.

Результатом цієї стратегії стало нещодавнє відкриття Азійсько-Тихоокеанського центру Comexi у Бангкоку (Таїланд). Незабаром з’являться центри у Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати) і Монтерреї (Мексика).

«Відкриття хабу в Таїланді є важливою подією з огляду на майже 70-річну історію Comexi. Це ключовий момент для збільшення присутності в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Це регіон, що розвивається, який уже має значну роль у світовій економіці; ми хочемо досягти лідируючих позицій, — пояснює Пау Ксіфра, директор з питань трансформації. — Крім того, це важлива віха в реалізації бачення Comexi 2030, оскільки воно узгоджується зі стратегією бути в безпосередній близькості до наших клієнтів і мати можливість пропонувати їм найкращі можливі рішення та послуги».

Новий азіатсько-тихоокеанський хаб Comexi має склад запасних частин, відділ продажів і технічну службу. «Ми зможемо набагато швидше реагувати на потреби клієнтів у Південно-Східній Азії, — пояснює Олександр Астуділло, регіональний менеджер Comexi у регіоні, який цінує важливість місцевих офісів у Таїланді.

Урочисте відкриття офісів відбулося 15 червня. Агусті Комбіс, регіональний директор з продажу Comexi в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні: «Ми дуже пишаємось і задоволені виконаною роботою, усвідомлюємо історичну важливість цієї події для Comexi, а також можливості, які наразі створені в усьому Азіатсько-Тихоокеанському регіоні».

З відкриттям центру Comexi продовжує свій стратегічний шлях: зосереджується на обслуговуванні клієнтів, а також адаптує портфель і послуги до конкретних потреб кожного ринку.