Agfa-Gevaert підписала угоду щодо продажу акцій підрозділу Offset Solutions інвестиційній групі Aurelius. Aurelius Group придбає підрозділ Offset Solutions за €92 млн, з урахуванням звичайних коригувань обігового капіталу та чистої фінансової заборгованості, а також відрахувань частки міноритарних акціонерів та чистої пенсійної заборгованості.
Georgia-Pacific інвестує понад $20 млн на встановлення нового гофроагрегату на заводі в американському Лебаноні (шт. Теннессі).
Російська Danaflex продала завод з виробництва гнучкого паковання DGPack у Чехії швейцарській групі Amcor Group. Завод було введено в експлуатацію на початку 2019 року. За даними агенції CzechInvest, будівництво заводу DGPack, на якому працює близько 130 осіб, коштувало майже мільярд крон. Завдяки інвестиціям «Данафлекс» планувала вийти на нові ринки в Європейському союзі.
В офіційному звіті компанії йдеться, що на фінансові результати другого кварталу помітно вплинули інфляція та проблеми з ланцюжками постачань, внаслідок чого чисті збитки становили €13 млн. Водночас обсяг продажів Agfa загалом зріс на 6,4% до €469 млн.
На фотовиставці Tokyo Camera Club 2022 буде представлено спільний проєкт фотохудожників з корпорацією Komori, що надрукувала для експозиції фотографії розміром 100 мільйонів пікселів ф. B1 методом цифрового нанодруку на ЦДМ Impremia NS40.
Bobst Group повідомила про відкриття автоматизованого складу запчастин у бельгійському Генку. Хаб, який буде об’єднаний логістичними ланцюжками з сімома іншими складами меншої площі, створений у рамках стратегії трансформації та цифровізації існуючих ланцюжків постачання. Він стане центром постачання запчастин для замовників з регіону EMEA (Європа, Близький Схід, Африка) і має забезпечити прискорення термінів постачання, підвищити надійність та ефективність логістичних процесів.
29 липня Koenig & Bauer оприлюднила інформацію про фінансові результати роботи за перше півріччя поточного року. Керівництво компанії оцінює поточну ситуацію на ринку як одну з найскладніших у новітній європейській історії.
Раніше ми повідомляли, що виставку All in Print China, яка мала відбутися з 11 по 15 жовтня поточного року в Шанхаї, перенесено на жовтень 2024 року через обмеження, пов’язані з несприятливим перебігом епідеміологічної ситуації.
На Fachpack 2022 Mimaki хоче показати, який внесок може зробити у розвиток пакувальної галузі з урахуванням поточних тенденцій (проблеми екології, зростання персоналізації та електронної комерції). Що ж буде представлено на виставці?
В опублікованому доповненні до раніше випущеного FINAT піврічного звіту йдеться, що рівень споживання самоклейної етикетки, на європейському ринку в першій половині 2022 р. знизився на 2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.