На Fachpack 2022 Mimaki хоче показати, який внесок може зробити у розвиток пакувальної галузі з урахуванням поточних тенденцій (проблеми екології, зростання персоналізації та електронної комерції). Що ж буде представлено на виставці?
В опублікованому доповненні до раніше випущеного FINAT піврічного звіту йдеться, що рівень споживання самоклейної етикетки, на європейському ринку в першій половині 2022 р. знизився на 2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Згідно з даними Генерального управління статистики Індії (DGCI&S), експорт паперу та картону з країни стрибкоподібно зріс у 2021-2022 роках (майже на 80%).
Черговий, восьмий за рахунком звіт про глобальні тренди у світовій поліграфії drupa Global Trends загалом оптимістичний: зафіксовано відновлення бізнесу після пандемії, індекс ділової довіри зростає у всіх регіонах світу.
Altana оголосила про продаж своєї частки в компанії dp polar провідному виробнику в галузі рішень для адитивного виробництва — компанії 3D Systems. Сторони домовилися не розголошувати ціну купівлі.
Акціонери іспанської Tiruña Industrial Group та італійської Fosber Group повідомили про завершення угоди, ініційованої у 2019 р., коли було підписано початкову угоду про купівлю Fosber Group 70% акцій компанії Tiruña. Угода передбачала можливість придбання 30% акцій, що залишилися, впродовж наступного трирічного періоду.
Європейська асоціація виробників картону та картонних виробів Pro Carton звертається до представників галузі із закликом допомогти обрати переможців премії European Carton Excellence Award (ECEA) 2022 року. На сайті асоціації відкрито голосування за роботи, які претендують на Європейську премію за визначні досягнення в галузі картонного паковання та премію Pro Carton для молодих дизайнерів.
У першому кварталі нового ф.р. 2022/23 Heidelberger Druckmaschinen AG отримала вигоду від відновлення ринку майже у всіх регіонах. Обсяг продажів групи компаній з квітня по червень зріс на 20% порівняно з попереднім роком і становить €530 млн. Збільшення в основному пов’язане зі зростанням постачання нових машин.
Archroma (Швейцарія) оголосила про угоду щодо придбання бізнесу Textile Effects Huntsman Corporation. Загальна вартість операції — приблизно $718 млн. Об’єднана компанія планує лідирувати в секторі рішень для фарбування та друку в текстильній галузі, пропонуючи найкращі у своєму класі продукти при збереженні дбайливого ставлення до природних ресурсів та планети.
ColorJet Group (Індія) оголосила про створення партнерської мережі ColorJet Alliance. ColorJet є найбільшим виробником цифрових струменевих принтерів, а також лідером в галузі технологій широкоформатного цифрового струменевого друку в Індії. Ініціатива ColorJet Allaince покликана задовольнити всі запити рітейлу до брендингу та реклами в торговельних приміщеннях, як усередині, так і поза магазинами. Мережа об’єднала більш ніж 5000 партнерів із роздрібного брендингу.