Серія C9200, здатна обробляти носії щільністю до 400 або 350 г/м² у автоматичному дуплексному режимі, друкує тонером, подібним до того, що використовується в Iridesse, і її можна модифікувати за допомогою різноманітних пристроїв подачі та доповнень для обробки. Ціна машини $20-50 тисяч.

Террі Антінора, голова напрямку продуктів та розробки Xerox, сказав Printweek, що нова машина може впевнено подолати все більш розмиту межу між виробничими середовищами високого класу у виробничих відділах або власних підприємствах і друкарнями меншого чи середнього розміру, яким потрібні універсальні ЦДМ з невеликою площею.

«Невеликі розміри, ціна, універсальність і висока якість друку — усе це має привабити друкарів, — сказав він. — Ми нерідко чуємо, що універсальність справді допомагає друкарням виконувати складні роботи.

Зі зміною робочого процесу це стає дедалі важливішим».

Також на стенді Xerox були представлені оновлені моделі Versant 280 і Iridesse, які були представлені вперше після того, як у квітні було повідомлено про зміни виробничої програми, причому Iridesse отримав розширену гаму рожевих тонів.

«Ми робимо наголос на екосистемі та можливостях, які ми можемо створити навколо наших машин», — сказав Антінора. Одним із нових продуктів на цій арені є ПЗ FreeFlow від Xerox, запущене в квітні, яке також дебютувало на виставці як «повнофункціональна інформаційна панель і аналітичний пакет».

Printing United — це перша велика торгова виставка для Xerox цього року після того, як компанія вирішила не виставлятися на drupa, і компанія продемонструвала те, про що вона оголосила в січні 2024 року як «оновлення».

«За останнє десятиліття відбулися різкі зміни в тому, як поліграфісти працюють, — сказав Антінора. — Ми побачили цілу низку змін, які спонукали нас переосмислити компанію, змінивши процеси, реорганізувавши структуру нашої організації та переосмисливши наше портфоліо, щоб справді відповідати мінливим потребам ринку».

Оголосивши про завершення виробництва пристроїв iGen і Nuvera в квітні, фірма нещодавно почала співпрацювати з Screen, щоб надавати своїм клієнтам високошвидкісне безперервне струменеве обладнання. «Наші портфелі не збігаються, тому наразі для нас це дуже логічне партнерство», — додав Антінора.

Хоча угода на даний момент стосується лише Америки, апаратне забезпечення в рамках партнерства, за його словами, має бути доступним у 2025 році. «Ми віримо в те, що нам не обов’язково бути виробником, щоб надавати цінність клієнту, — сказав Антінора. — Ми збираємося постійно працювати зі стратегічними партнерами — Fujifilm є одним із наших найбільших партнерів, Screen, з якими [ми] працюємо сьогодні, та інші, з якими ми ведемо переговори, щоб справді завершити наше портфоліо – подбати про паковання, етикетку.

Це сфери, у яких ми активно працюємо з постачальниками апаратного забезпечення, щоб доповнити нашу екосистему ПЗ та можливості послуг».

За словами Антінори, широка мережа та система підтримки Xerox залишаються основною перевагою для клієнтів. «Відверто кажучи клієнти обирають нас тому, що ми можемо запропонувати цілу екосистему.

Відносини, обслуговування, підтримка та рішення. Цим ми вирізняємося».