Stora Enso придбала голландського гофровиробника De Jong Packaging

2022-09-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso збільшила присутність на європейському ринку гофрованої продукції, придбавши голландську компанію De Jong Packaging Group за більш ніж €1 млрд. Приблизно у таку суму оцінюється обсяг продажів De Jong в 2022 році. Stora Enso заявила, що цей крок відповідає стратегії «прискорення зростання доходів та збільшення частки ринку відновлюваного пакування в Європі».

Подробнее...


DS Smith Paper підвищує ціни на всі сорти переробленого гофрокартону

2022-09-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith Paper оголосила про підвищення цін на весь перероблений матеріал для виробництва гофрованих коробок: на €140 за тонну на території Європи та £120 – у Великій Британії. Причина підвищення цін – «значне збільшення» собівартості.

Подробнее...


Інкубатор для стартапів

2022-09-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник обладнання для цифрового друку Durst офіційно відкрив новий майданчик для бізнес-юнітів та стартапів. Об’єкт Durst Kraftwerk площею 5300 м², розташований у Бріксені (Італія), неподалік глобальної штаб-квартири компанії, побудований для створення «творчого середовища, в якому компанії зможуть повністю зосередитися на своїх галузях знань», пояснив генеральний директор та співвласник Durst Group Крістоф Гампер.

Подробнее...


У Koenig & Bauer новий віце-президент з продажу рулонних офсетних і цифрових друкарських машин

2022-09-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Філіп Циммерманн — новий віце-президент з продажу Koenig & Bauer, який відповідає за глобальні продажі рулонних офсетних та цифрових друкарських машин з 1 серпня 2022 року. Штефан Зеггер, який раніше обіймав цю посаду, тепер відповідатиме за цифровий рулонний друк.

Подробнее...


У першому півріччі 2022 р. прибуток Mayr-Melnhof зріс на 231%

2022-09-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У Mayr-Melnhof відзначили ключові тренди звітного періоду: високий попит на стійке паковання та нестабільність у ланцюгах постачань. Однак, у першому півріччі компанії вдалося на 231% збільшити чистий прибуток.

Подробнее...


Ринок шпалер з цифровим друком стрімко зростатиме

2022-09-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У звіті агенції MarketsandMarkets Digital Printed Wallpaper — Global Forecast to 2027 обсяг світового ринку шпалер з цифровим друком в 2022 р. оцінюється в $4,7 млрд. За прогнозами аналітиків агенції до 2027 р. за темпу зростання 22,4% він досягне $13,1 млрд. Шпалери з цифровим друком використовуються в ресторанах, школах, лікарнях, приймальнях, навчальних класах, спальнях, конференц-центрах, торгових центрах та на виставках.

Подробнее...


Частка споживачів приватних торгових марок зрівнялася з часткою прихильників брендів

2022-09-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з дослідженням британської аналітичної агенції IRI, в умовах кризи, яка трапляється раз у покоління, кількість прихильників приватних марок (споживачів, які купують їх понад 75% часу) тепер дорівнює прихильникам традиційних «великих» брендів на всіх ключових європейських ринках.

Подробнее...


Міжнародний день обізнаності про втрати та відходи харчових продуктів

2022-09-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Всесвітня Пакувальна Організація (The World Packaging Organisation) запрошує пакувальників з усього світу 29 вересня 2022 р. взяти участь у Міжнародному дні обізнаності про втрати та відходи харчових продуктів. Цей захід координується Продовольчою і сільськогосподарською організацією (Food and Agriculture Organisation - FAO).

Подробнее...


Smithers прогнозує 3,1% зростання ринку друку пакувальної продукції до 2027 року

2022-09-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з опублікованим аналітичною агенцією Smithers дослідження The Future of Package Printing to 2027 («Перспективи розвитку ринку друку пакувальної продукції до 2027 року»), обсяг ринку, що становив у 2021 р. $456,3 млрд, вийде в поточному році на рівень $473,7 млрд.

Подробнее...


Цифровий друк — запорука успішної релокації текстильних виробництв

2022-09-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Тема решорінгу дедалі частіше обговорюється професіоналами модної індустрії, й щоразу розрив між словом і справою скорочується. Перенесення підприємств у історичні місця виробництв пов’язані з перебудовою ланцюжків постачань, які спочатку сплутала пандемія.

Подробнее...