Stora Enso збільшила присутність на європейському ринку гофрованої продукції, придбавши голландську компанію De Jong Packaging Group за більш ніж €1 млрд. Приблизно у таку суму оцінюється обсяг продажів De Jong в 2022 році. Stora Enso заявила, що цей крок відповідає стратегії «прискорення зростання доходів та збільшення частки ринку відновлюваного пакування в Європі».
DS Smith Paper оголосила про підвищення цін на весь перероблений матеріал для виробництва гофрованих коробок: на €140 за тонну на території Європи та £120 – у Великій Британії. Причина підвищення цін – «значне збільшення» собівартості.
Виробник обладнання для цифрового друку Durst офіційно відкрив новий майданчик для бізнес-юнітів та стартапів. Об’єкт Durst Kraftwerk площею 5300 м², розташований у Бріксені (Італія), неподалік глобальної штаб-квартири компанії, побудований для створення «творчого середовища, в якому компанії зможуть повністю зосередитися на своїх галузях знань», пояснив генеральний директор та співвласник Durst Group Крістоф Гампер.
Філіп Циммерманн — новий віце-президент з продажу Koenig & Bauer, який відповідає за глобальні продажі рулонних офсетних та цифрових друкарських машин з 1 серпня 2022 року. Штефан Зеггер, який раніше обіймав цю посаду, тепер відповідатиме за цифровий рулонний друк.
У Mayr-Melnhof відзначили ключові тренди звітного періоду: високий попит на стійке паковання та нестабільність у ланцюгах постачань. Однак, у першому півріччі компанії вдалося на 231% збільшити чистий прибуток.
У звіті агенції MarketsandMarkets Digital Printed Wallpaper — Global Forecast to 2027 обсяг світового ринку шпалер з цифровим друком в 2022 р. оцінюється в $4,7 млрд. За прогнозами аналітиків агенції до 2027 р. за темпу зростання 22,4% він досягне $13,1 млрд. Шпалери з цифровим друком використовуються в ресторанах, школах, лікарнях, приймальнях, навчальних класах, спальнях, конференц-центрах, торгових центрах та на виставках.
Згідно з дослідженням британської аналітичної агенції IRI, в умовах кризи, яка трапляється раз у покоління, кількість прихильників приватних марок (споживачів, які купують їх понад 75% часу) тепер дорівнює прихильникам традиційних «великих» брендів на всіх ключових європейських ринках.
Всесвітня Пакувальна Організація (The World Packaging Organisation) запрошує пакувальників з усього світу 29 вересня 2022 р. взяти участь у Міжнародному дні обізнаності про втрати та відходи харчових продуктів. Цей захід координується Продовольчою і сільськогосподарською організацією (Food and Agriculture Organisation - FAO).
Згідно з опублікованим аналітичною агенцією Smithers дослідження The Future of Package Printing to 2027 («Перспективи розвитку ринку друку пакувальної продукції до 2027 року»), обсяг ринку, що становив у 2021 р. $456,3 млрд, вийде в поточному році на рівень $473,7 млрд.
Тема решорінгу дедалі частіше обговорюється професіоналами модної індустрії, й щоразу розрив між словом і справою скорочується. Перенесення підприємств у історичні місця виробництв пов’язані з перебудовою ланцюжків постачань, які спочатку сплутала пандемія.