Sappi Europe знову підвищить ціни

2022-02-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Sappi Europe 1 квітня підвищить ціни на крейдовані та некрейдовані гатунки паперу та картону приблизно на 8%. Це підвищення цін вводиться додатково до енергетичних надбавок, які також будуть включені до стандартних цін з 1 квітня 2022 року.

Подробнее...


Mondi спрощує портфоліо

2022-02-22
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Група Mondi уклала угоду про продаж бізнесу з виробництва компонентів особистої гігієни (PCC) компанії Nitto Denko Corporation за €615 млн. Спеціалізація підрозділу PCC – виробництво компонентів для товарів особистої гігієни та для дому. За 2020 р. прибуток підрозділу склав €42 млн.

Подробнее...


Fogra публікує базу даних PSO-сертифікованих друкарень

2022-02-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Інститут досліджень поліграфічних технологій Fogra (Німеччина) опублікував базу даних друкарень, сертифікованих за стандартом PSO (ISO 12647). Сертифікат системи стандартизації офсетного процесу Process Standard Offset (ISO 12647) – це гарантія того, що у друкарні вірно налагоджені внутрішні техпроцеси друку, а її продукти відповідають вимогам міжнародних стандартів якості та запитам клієнтів щодо колірних характеристик.

Подробнее...


TÜV підтвердив придатність відбитків ЦДМ Konica Minolta для дитячих ігор

2022-02-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Три системи промислового друку Konica Minolta отримали престижний міжнародний іграшковий сертифікат відповідності від TÜV Rheinland. Ця авторитетна організація підтверджує, що відбитки, отримані за допомогою двох тонерних систем AccurioPress C14000 та AccurioPress C7100 та цифрової струменевої системи УФ-друку AccurioJet KM-1e, відповідають усім національним та міжнародним стандартам безпеки іграшок.

Подробнее...


Динаміка продажів друкарських фарб у Німеччині

2022-02-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Продажі друкарських фарб та лаків у Німеччині у 2021 р. знизилися на 5%, повідомляє Асоціація німецьких виробників фарб та лаків VdL. У 2021 р. продано 1585 млн. тонн поліграфічних лаків і фарб. Цього року, ймовірно, буде невелике збільшення продажів (на 1%), до 1600 тисяч тонн, повідомив голова асоціації Петер Янсен у вівторок на щорічній бізнес-конференції VdL.

Подробнее...


Зростання сублімації

2022-02-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Через високу продуктивність, економію часу, ресурсів попит на сублімаційні принтери, за прогнозами експертів Research and Markets, збільшуватиметься. До 2027 р. обсяг ринку цифрового текстилю із сублімацією, враховуючи щорічне зростання на 12,9% впродовж усього періоду, становитиме $8,1 млрд.

Подробнее...


На річні фінансові результати Xerox вплинули пандемія COVID-19 та складності у ланцюжках постачань

2022-02-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Обсяг продажів Xerox у 2021 р. незначно зріс — до $7,04 млрд ($7,02 млрд — у 2021 р.), це нижче очікувань. Але генеральний директор Джон Вісентін вірить, що нові бізнес-ініціативи забезпечать зростання у 2022 році. Скоригований операційний прибуток знизився на 19,2%, до $375 млн. Причиною стало порушення ланцюжків постачань. Компанія повідомила про збиток до сплати податків на рівні $475 млн. При цьому грошовий потік зріс на $87 млн, до $561 млн.

Подробнее...


Призначення в Bobst

2022-02-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Bobst оголосив про кадрові перестановки у підрозділі гнучкого паковання. Нові керівники мають узгодити глобальний досвід та бачення розвитку галузі з потребами власників торговельних марок, друкарень та виробників паковання. Призначення набули чинності з 1 січня 2022 р.

Подробнее...


McDonald’s об’єднав екологічну відповідальність та просвітництво

2022-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Німецька філія McDonald’s реалізувала тренд на екологічно відповідальний розвиток мережі, видавши колекцію книг для дітей, фізичною основою яких на 40% стали перероблені паперові стаканчики та на 60% — первинна сировина з керованих постачальниками паперу лісових господарств.

Подробнее...


Близько 600 компаній підтвердили участь у Labelexpo

2022-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Чимало компаній вперше беруть участь у виставці, а основна увага, як повідомляється, буде приділена цифровим прем’єрам від ключових гравців. Canon, Domino, Durst, Epson, Fujfilm, Konica Minolta, HP, Xeikon вже підтвердили участь у виставці та продемонструють нові продукти, стимулюючи попит на цифрові технології.

Подробнее...