Німецький виробник вирішив проілюструвати своє оголошення про результати за 3 квартал і дев’ять місяців за допомогою створеного ШІ зображення «футуристичного паковання», яке – дещо дивно з огляду на переважаючі ринкові тенденції – зображувало блискучий пластиковий контейнер.
Витрати групи понад €10 млн на drupa допомогли їй досягти рекордного обсягу невиконаних замовлень у €1,08 млрд, що є «найвищим показником в історії компанії». «Значна частина цього резерву замовлень буде зареєстрована після 2024 р. та нерівномірно розподілена між сегментами, забезпечуючи гарну основу для успішного бізнесу та вдалого останнього кварталу», — заявив виробник.
Генеральний директор д-р Андреас Плеске сказав, що цифри за перші дев’ять місяців ф.р. свідчать про те, що бізнес «рухається в правильному напрямку», а його програма економії та підвищення ефективності Spotlight принесла плоди, незважаючи на збитки в двох підрозділах після того, як усі три зробили значні витрати на drupa та Spotlight. «Макроекономічне середовище залишалося надзвичайно складним у третьому кварталі 2024 року. Тому обнадійливо те, що ми змогли значно підвищити наші операційні прибутки в третьому кварталі порівняно з попереднім кварталом, — зазначив Плеске. «Завдяки рекордному відставанню замовлень ми можемо очікувати вдалого останнього кварталу та підтвердити наш попередній прогноз на 2024 рік, а також наш середньостроковий прогноз на 2026 рік».
Дохід групи знизився на 8%, до €819,6 млн за перші дев’ять місяців, і на нього особливо вплинули відкладені замовлення на аркушеві друкарські машини в попередньому році та невідомі проблеми, пов’язані з виробництвом у бізнесі Banknote Solutions. Збиток EBIT групи за цей період склав €55,6 млн, «зокрема через згадане вище зниження кількості замовлень у третьому кварталі 2023 року, що також спричинило негативний вплив на обсяги».
Операційний показник EBIT у третьому кварталі був позитивним і становив €4,2 млн порівняно зі збитком у €14,7 млн у другому кварталі. Одноразові витрати, пов’язані з витратами Spotlight і Koenig & Bauer drupa, «важили на прибутках».
Обсяг замовлень у листовому дівізіоні – найбільшому підрозділі K&B – зріс на 12,6% за перші дев’ять місяців року, до €511,7 млн .
Підрозділ беззбитковий на рівні EBIT, навіть після левової частки витрат на drupa в розмірі €7,8 млн. У попередній рік EBIT становив €12,1 мільйона.
Збитковий підрозділ K&B Digital & Webfed поніс €400 тис. витрат на drupa та €12,4 млн на програму Spotlight.
За перші дев’ять місяців він отримав збиток EBIT у розмірі €24,4 млн. Обсяг замовлень у цей період через «тимчасову слабкість ринку гофрокартону» знизився на €25,6 млн, до €107,3 млн. Однак у K&B заявили, що бізнес покращився в третьому кварталі, зокрема продажі цифрових друкарських машин з рулонною подачею.
Обсяг замовлень у відділі спеціальних машин підскочив на €120 млн, до €390,7 млн за перші дев’ять місяців після того, як підрозділ Banknote Solutions отримав значний контракт від Бюро гравірування та друку США у Вашингтоні.
Спеціальний підрозділ отримав збиток EBIT у розмірі €13,3 млн з урахуванням €6,8 млн для Spotlight і €100 000 для drupa. Загальна сума, віднесена до витрат drupa, становила €10,5 млн, у т.ч. €2,2 млн на звірку.
Koenig & Bauer очікує, що операційний прибуток за весь рік становитиме нижню межу прогнозованого діапазону в €25-40 млн, і компанія досягне цільового доходу приблизно в €1,3 млрд, незважаючи на складну ситуацію на ринку. Однак група також висловила застереження та сказала: «Існує дещо підвищена невизначеність щодо того, чи припущені ефекти виявляться в повному обсязі в останньому кварталі, залежно, наприклад, від періоду, на який розподілені успішні окремі замовлення та інсталяції».
52-тижневий максимум вартості акцій K&B — €14,48, мінімум — €6,92.