«Heidelberg розпочинає дуже потужну другу половину року. Ми нарощуємо завантаження наших виробничих потужностей, щоб швидко та прибутково впоратися з невиконаними замовленнями в третьому та четвертому кварталах, — говорить генеральний директор Heidelberg Юрген Отто. — Прогнозований обсяг продажів нових машин уже майже повністю виконано завдяки замовленням, і наші виробничі операції працюють на повну потужність. Ми можемо бути впевнені, що досягнемо наших цілей на рік».
Heidelberg все ще особливо сильний у Китаї та навколо нього. Вхідні замовлення в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні за перші шість місяців поточного фінансового рокузбільшилися приблизно на 10%.
Завдяки значним обсягам замовлень компанія очікує явне збільшення продажів, зокрема, у другій половині поточного фінансового року. З урахуванням особливих статей рентабельність EBITDA за перші шість місяців 2024/2025 ф.р. склала 3,4% (за той самий період попереднього року: 9,2%) і на неї вплинули, зокрема, нижчі продажі в I кварталі та витрати, пов’язані з drupa. Позитивний вплив у звітному періоді мала сувора дисципліна витрат.
Це ще одна причина, чому показник EBITDA значно покращився порівняно з першим кварталом з €-9 млн до €40 мільйонів. За звітний період особливих статей, які потребують коригування, не було. Порівняно з тим самим періодом попереднього року (€33 млн), результат після сплати податків за шість місяців знизився відповідно до нижчого скоригованого показника EBITDA до €-35 млн. У другому кварталі результат після сплати податків був позитивним і склав €7 млн (у тому ж кварталі попереднього року: €23 млн). Після першого півріччя вільний грошовий потік склав, як і очікувалося, €-102 млн (за аналогічний період попереднього року: €-28 млн). Він значно покращився у 2 кв., досягнувши позитивних цифр у €2 млн.
«Наше активне управління витратами дедалі більше приносить плоди, значно покращуючи вільний грошовий потік протягом року, — повідомляє фінансовий директор Heidelberg Таня фон дер Гольц. — Послідовний контроль витрат впродовж наступних місяців відіграватиме важливу роль в успіху поточного фінансового року. Крім того, очікуване покращення результатів у другій половині року матиме позитивний вплив на вільний грошовий потік».
Порівняно з аналогічним періодом минулого року сегмент пакувальних рішень зміг збільшити кількість вхідних замовлень у першій половині року приблизно на 9,7%, до €675 млн, склавши приблизно 53% від загального обсягу. Мегатренди на ринку паковання — це, перш за все, зростаючий попит на екологічне та якісне паковання. Саме тут позиціонування Heidelberg як системного інтегратора та постачальника комплексних рішень має позитивний вплив, сприяючи подальшому розширенню дуже сильної позиції на ринку паковання. Компанія також очікує подальших можливостей зростання в Китаї завдяки перевагам його розташування.
У сегменті рішень для друку вхідні замовлення зросли за той самий період приблизно на 5,5%, до €594 млн. Крім пакувального бізнесу, Heidelberg хоче використовувати інші переваги. Компанія характеризується високим показником експорту, оскільки понад 80% її бізнесу здійснюється за межами Німеччини. Зокрема, компанія бачить подальші можливості для зростання в Китаї та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні завдяки місцевому виробництву та дуже сильній позиції на ринку. За межами Азії компанія Heidelberg отримує глобальні переваги в сфері послуг завдяки великій встановленій базі машин, які підключені до Heidelberg через хмару. Мережа дозволяє підвищувати ефективність систем, планувати профілактичне обслуговування та встановлювати оновлення ПЗ.
Беручи до уваги очікування та припущення, опубліковані та представлені у звіті керівництва за 2023/2024 роки, компанія продовжує очікувати, що продажі за 2024/2025 ф.р. будуть відповідати показникам попереднього року (попередній рік: €2395 млн). Також очікується, що скоригована маржа EBITDA буде подібною до показника попереднього року (попередній рік: 7,2%).
Велике надходження замовлень в результаті успішної торгової ярмарки drupa та постійна увага до маржі та витрат забезпечать надійну основу для досягнення цілей. У майбутньому основна увага буде зосереджена на заходах стратегічного зростання в сегментах паковання, промисловості та послуг, а також на подальшому зниженні витрат.