До складу журі увійшли троє впливових експертів у розкішному пакованні: Еммануель Бонарді, операційний директор AmorePacific, Тьєррі де Башмакофф, засновник агенції De Baschmakoff, Джеральд Мартінес, засновник агенції In-Signes.

«Майбутні лідери» походять з різних країн, вкл. Францію, Велику Британію, Об’єднані Арабські Емірати, Сполучені Штати та Нідерланди. Вони вирізняються не лише своїм технічним досвідом, але й здатністю природним чином інтегрувати екологічні проблеми у свою професійну практику.

Джеральд Мартінес: «У цих молодих талантах мене найбільше вразило їхнє бачення сталого розвитку, який вони сприймають не як обмеження, а як даність. Попередні покоління змушені були адаптуватися, а молодь виросла з цією реальністю й прямо задає питання: ″Як нам стати краще?″»

Майбутні лідери класу 2025:

Робберт Ентоні Боуман, Нідерланди – директор з дизайну, Innovative Beauty Group;

Романа Геннуд, Об’єднані Арабські Емірати – інженер з паковання, Huda Beauty;

Джейк Інгліс, Сполучене Королівство – стажер із проєктування, Crown Holdings Inc.;

Гектор Лапре, Франція – інженер-експерт з аерозолів, L’Oréal;

Пеям Мірнежад, Франція – експерт з дотримання нормативних вимог;

Альбеа Анна-Ліса Палату, Естонія – генеральний директор і співзасновник Woola;

Броді Вандер Дуссен, США – менеджер програми сталого розвитку, Orora Packaging Solutions;

Тереза ​​Варгас Матос, Португалія – співзасновник і керівник відділу стратегії Matters To You Studio;

Максвел Вільямс, США – дослідник, Школа паковання;

Медісон Райт, Велика Британія – керівник проєкту, Pentatonic.

Ці лідери охоплюють увесь ланцюжок створення вартості паковання, від постачальників до екологічного дизайну, переробки та споживчого досвіду.

Паризький тиждень паковання відбудеться 28 і 29 січня 2025 року в Paris Expo, Porte de Versailles. Ця подія збирає ключових гравців галузі навколо чотирьох великих виставок:

  • PCD для секторів косметики та парфумерії;
  • ADF для аерозольних і дозуючих розчинів;
  • PLD для напоїв преміум-класу;
  • Packaging Première для товарів класу «Люкс», у т.ч. одягу, годинників, ювелірних виробів і вишуканих продуктів.