«Наша команда CSS має понад 150 років досвіду, — каже Майкл Айхлер, директор з продажу Koenig & Bauer Service Select. — Ми щодня зустрічаємося з нашими клієнтами та допомагаємо їм підвищити продуктивність машин, де це можливо, завдяки новітнім технологіям, партнерству для підвищення кваліфікації. Цей проактивний підхід дозволяє клієнтам бути дуже успішними завдяки цій пильності та дозволяє планувати в межах своїх річних бюджетів будь-яке регулярне технічне обслуговування та модернізацію за своїм графіком. Нова технологія може модернізувати наявне обладнання та забезпечити конкурентоспроможність машини».

Проактивна модернізація є ключовим напрямком роботи команди Koenig & Bauer CSS, яка гарантує, що її клієнти використовують найсучасніші компоненти для підвищення продуктивності. Експерти команди працюють із клієнтами, щоб забезпечити безперервне виробництво та ефективність, зменшити час простоювання та впровадити профілактичні заходи, щоб гарантувати найвищий рівень продуктивності.

«Ваш бізнес, ваші співробітники та ваші клієнти залежать від того, яка машина працює щодня, — каже Айхлер. — Щоб залишатися попереду конкурентів, потрібно йти в ногу з новітніми технологіями, а також гарантувати, що ваше існуюче обладнання залишається ефективним і ефективним».

«Дослідження показали, що одна з головних відмінностей між успішними друкарями та тими, що не досягли успіху, полягала в тому, хто інвестував у технологію та підвищення кваліфікації наявного обладнання, — каже Айхлер. — Ті, хто процвітав, зробили інвестиції та застосували потрібні оновлення».

Одним із найважливіших компонентів кожної друкарської машини є її комп’ютер, центральний процесор і серце машини, який зберігає важливі дані, захищає мережеву безпеку, керує та підтримує важливі функції мережі. Заміна центрального процесора подовжує термін служби друкарської машини за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, додає внутрішню вартість і забезпечує довговічність і продуктивність.

Команда CSS Айхлера приділяє особливу увагу цьому компоненту, який слід перевіряти на оновлення кожні кілька років. Багато клієнтів Koenig & Bauer скористалися перевагами пакета підвищення продуктивності, який дозволяє модернізувати широкоформатні машини Koenig & Bauer.

«Деякі передові технічні рішення, знайдені в нашому останньому поколінні машин, можна запровадити на існуючих друкарських машинах, які працюють багато років, — говорить Айхлер. — Наші перевірки пропонують нашим клієнтам безліч можливостей збільшити середню щоденну швидкість виробництва на 1500 арк./год. або навіть більше, зберігаючи найвищу якість і стабільність кольорів впродовж усього накладу».

Один з клієнтів відчув величезний вплив на його власний бізнес. «Удосконалення призвели до значної економії матеріалів у розмірі понад $280 000 та економії часу виробництва на 750 годин, забезпечивши збільшення виробничих потужностей понад шість мільйонів аркушів лише за перший рік», — каже команда керівництва заводу.

На drupa компанія Koenig & Bauer представила нові інструменти та рішення з цифровізації. Компанія виділяється з-поміж інших, пропонуючи інструменти, які дають клієнтам кращий поглиблений аналіз продуктивності та надійності обладнання. Одне із них — myKyana, централізований портал для клієнтів, що надає прямий доступ до цифрового світу. Його можна використовувати для прямого зв’язку з командою віддаленого обслуговування, щоб завжди бути в курсі статусу обробки відкритих запитів у службу підтримки. Портал збирає ключові дані про продуктивність і дозволяє персоналу заводу бачити, коли завдання друку відхиляються або коли щось потрібно замінити.

Чат-бот myKyana, керований ШІ, передає знання про машину та надає рішення для усунення несправностей і точні інструкції з обслуговування. «Наші клієнти хвалять нас за такий проактивний підхід, — говорить Айхлер. — Замість того, щоб чекати незручного або несподіваного часу для виконання роботи, друкарні бачать цінність вибору запланованого простою на технічне обслуговування у зручний для них час у своєму графіку. Наша команда допомагає їм підвищити продуктивність машин і оновити наявне обладнання за допомогою швидших і технологічніших компонентів. Це одна з багатьох причин, чому друкарні обирають Koenig & Bauer як надійного консультанта завдяки різноманітним рівням підтримки, які пропонує наша організація, і це, безумовно, є фактором диференціації на ринку».