Wainwright Colors from Nature – папір, у складі якого рослинні відходи

2022-03-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Британська James Cropper вивела на ринок колекцію паперу, в якій використовується барвник, отриманий з екстракту залишків рослин, які зазвичай розглядаються як відходи.

Подробнее...


Xaar купує Megnajet

2022-03-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Xaar завершила угоду з придбання Megnajet, що розробляє та виготовляє одни з найкомпактніших систем подачі та рециркуляції чорнил. Цей асортимент продукції стане частиною портфоліо Xaar для струменевого друку.

Подробнее...


Durst Group запрошує на Durst Expo 2022: Label

2022-03-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Durst Group запрошує гостей на Durst Expo 2022: Label — подію, яка відбудеться 26-29 квітня 2022 року в штаб-квартирі Durst (Бріксен, Італія).

Подробнее...


HP призупинила постачання до Росії відповідно до санкцій

2022-03-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

HP призупинила постачання до Росії відповідно до санкцій, введених адміністрацією США. Генеральний директор компанії HP Inc. Енріке Лорес заявив 28 лютого, що квартальний прибуток впаде на 3 центи на акцію.

Подробнее...


drupa запрошує до участі у міжнародному дослідженні трендів

2022-03-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Як змінилася світова поліграфічна промисловість? Який вплив на галузь справили пандемія, дефіцит постачання та ресурсів, а також зміни попиту? Ці та багато інших питань висвітлюються у новому звіті drupa про глобальні тенденції.

Подробнее...


Enfocus оголошує ребрендинг та нову стратегію компанії

2022-03-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Enfocus проводить ребрендинг та презентує нову стратегію. «Enfocus прагне гнучкості – ми адаптуємо програмні рішення для задоволення особливих потреб наших клієнтів, – каже генеральний менеджер Enfocus Томас Ван Россом. – Це не примусовий розвиток технологій та інновацій для них самих. Це створення найбільш універсального ПЗ для автоматизації, щоб униктнути дублювання, помилки та втрат у бізнесі. Таким чином, наш новий брендинг відображає, хто ми є і куди рухаємось, і сконцентрований навколо ведення бізнесу ”на вашу думку” – саме це лежить в основі нашої філософії».

Подробнее...


Koenig & Bauer — підсумки 2021 і прогноз на майбутнє

2022-03-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer завершила рік з прибутком. Його досягнуто за рахунок економії у програмі підвищення ефективності P24x та впровадження кадрових заходів. Маржа, що склала близько 2,6%, перевищила прогноз на 2,2% на 2021 рік.

Подробнее...


Bobst — зростання замовлень та виробництва

2022-03-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Швейцарський виробник машин для друку та виробництва паковання та етикеток завершив 2021 ф.р. зі зростанням обороту на 14%. Обсяг замовлень досяг рекордного рівня і був майже на 40% вищим, ніж у 2020 році. Оборот компанії склав €1,563 млрд порівняно з €1,372 млрд 2020 р., чистий прибуток склав €93,4 млн, що в шість разів перевищує показник 2020 року.

Подробнее...


Найбільшу друкарню США RR Donnelley купили за $2,3 млрд

2022-03-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Акціонери RR Donnelley (RRD) схвалили придбання компанії фондом Chatham Asset Management під час позачергових зборів 23 лютого. Найбільша комерційна друкарня США стала приватною компанією. Фонд Chatham, найбільший власник облігацій RR Donnelley (15%), придбав всі папери, що раніше не належали йому, за $2,3 млрд.

Подробнее...


Ленглі очікує зростання продажів друкарських машин Manroland у 2022 році

2022-02-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Багатопрофільна машинобудівна група Langley Holdings прогнозує зростання продажів у поліграфічних підприємствах Manroland Sheetfed та Druck Chemie Group, об’єднаних у підрозділ Print Technologies, на третину у 2022 році.

Подробнее...