Завтра у Берліні стартує FESPA 2022. І цього разу, як би пафосно це не звучало, — без обмежень за кількістю, без соціальної дистанції та маскового режиму. Разом із особистими контактами у світ друкарської індустрії та реклами повертається життя.
UPM Raflatac підписала угоду щодо придбання німецької Advanced Methods of Coating (AMC). Це дасть змогу розширити асортимент продукції UPM Raflatac і прискорить її зростання.
Smurfit Kappa оголосила про будівництво нового пакувального заводу в Марокко, першого в країні підприємства з виробництва гофрокартону. Комбінат площею 25 тис. м² будують в Рабаті. Підприємство випускатиме паковання для промисловості, сільського господарства, товарів народного споживання, автомобілебудування, фармацевтики та інших галузей.
hubergroup Chemicals оголосив про лінійку продуктів, яку представить на PAINT INDIA 2022 з 26 по 28 травня. Компанія продемонструє портфоліо смол, клеїв для ламінування, домішок та барвників, а також проінформує про можливості виробництва матеріалів на замовлення.
Торік Mondi оголосила про інвестиції у поліграфічні потужності на своєму підприємстві у Грюнбурзі (Австрія). Завдяки цьому компанія хоче розширити ринкові позиції як повністю інтегрований постачальник пакувальних рішень з гофрованого картону з флексографічним та офсетним друком.
Згідно з черговим звітом про стійкий розвиток (SDR), Smurfit Kappa продовжує досягати значних успіхів у досягненні цілей у сфері сталого розвитку. У документі наголошується на прогресі компанії в досягненні її давньої мети – стимулювати зміни та підтримувати більш зелену планету за допомогою трьох основних стовпів: «Планета», «Люди» та «Впливовий бізнес».
Основні кошти підуть у будівництво двох цехів, їхнє оснащення потрібним обладнанням (планується встановити п’яти виробничих ліній) та підключення до цифрової системи планування виробництва.
Durst Group бере участь у FESPA 2022 під девізом «Бездоганне виробництво» (Production Excellence). Компанія представить широкий спектр комплексних ефективних рішень для широкоформатного друку.
Нова стратегія Brother Group почала реалізовуватися із квітня 2022 року. Вона визначає пріоритетні напрями розвитку підприємства. Brother Group розпочне перетворювати бізнес-портфель, вкл. розширення в промисловій галузі та вдосконалення в галузі друку.
International Paper оголосила, що Шерон Р. Райан, старший віце-президент, головний юрисконсульт та корпоративний секретар, іде у відставку з 30 червня 2022 року.