Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).
У жовтні та листопаді 2020 р. відомий портал WhatTheyThink запитав керівників та власників друкарських підприємств про умови ведення бізнесу у 2020 р., виклики у бізнесі, найбільші перспективні можливості та інвестиційні плани. Фахівці порталу поцікавилися також думкою респондентів щодо віртуальних подій, їхніми планами щодо найму на 2020 рік. Результати цього опитування включено до спеціального звіту WhatTheyThink’s «Printing Outlook 2021». У цій статті наведено деякі результати цього звіту.
Müller Martini на virtual.drupa демонструє обладнання, презентоване впродовж останніх 12 місяців, а також системи, вже відомі на ринку.
Головна тема для компанії на виставці — виробництво паковання: друк і подальша обробка продукції з картону, гофрокартону, плівки.
Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».
Деніель Дейвіс, координатор з комунікацій Коаліції сталого паковання розповідає про прийоми в дизайні паковання, які можуть допомогти скоротити кількість продуктів, що потраплять на смітник.
Більше 350 переналагоджень за зміну тут не дивина.
2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, – зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.
У статті Девіда Цванга «Labels and Packaging: 2020» на порталі https://www.printingnews.com зазначається, що 2020 рік став доленосним для сегменту паковання – не завдяки новим і важливим новаціям, яких було не так багато, а через зростання обізнаності про цінність виробництва цифрового паковання.
Підготувала Катерина ЗолотухінаКомпанія Sky Solutions (сімейний бізнес Андрія та Галини Макеєвих) цього року святкуватиме одинадцятиріччя. Друкарня має досвід роботи на багатьох ЦДМ, переважно бренду Konica Minolta. Але в останні роки клієнти компанії дедалі частіше розміщували замовлення з додатковими кольорами, які доводилося виконувати на підряді.