ПрАТ «Київполіграфмаш», якому 2022 р. виповнюється 60 років, є підприємством поліграфічного машинобудування, що спеціалізується на розробці та виробництві складних машин для поліграфії та паковання. На підприємстві виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні, ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання. За прийнятних технічних характеристик це устаткування вигідно відрізняється надійністю, зручністю у експлуатації та помірними цінами.
Модульна лінія для виготовлення картонних коробок поєднує переваги цифрового струминного, класичного офсетного друку та післядрукарської обробки за один прогін.
Цього року провідний прем’єр-партнер Xerox, компанія «Мегапринт» відзначає 20-річчя від дня заснування
Лояльність клієнтів. Масштабування бізнесу. Оптимізація витрат
У компанії інстальовано ЦДМ Xerox® Versant 4100 Press, що надало компанії низку конкурентних переваг
А також про те, які «вузькі місця» допомогла усунути ця інноваційна друкарська машина
Або «коронакриза» як каталізатор диверсифікації
Чотири роки тому компанія Koenig & Bauer уперше показала на виставці drupa ротаційну висікальну машину для виробництва картонних коробок. Відтоді ця техніка зазнала багатьох змін. CutPRO X 106 (раніше відома як Rapida RDC 106) перетворилася на автоматичну машину для швидкісного виготовлення картонних коробок. Ми поговорили з Йоганесом Науманом, який очолює конструкторський відділ Koenig & Bauer Sheetfed, про цю альтернативу класичним «плоским» пресам.
Можливість прикрашати друковані матеріали не є чимось новим та унікальним, пише Тріш Вітковські у публікації у WhatTheyThǃnk, оскільки чимало постачальників послуг друку вкладають кошти у найсучасніші можливості з декорування друкованої продукції в останні роки. Декорування залишається актуальним, така продукція цінується споживачами. Здатність прикрашати друк додатковими ефектами – це можливість для друкарень досягнути успіхів у впровадженні ідей та демонстрації своєї творчості. Тріш Вітковські пропонує ознайомитися з прикладами чудово оздоблених виробів у кількох категоріях, включаючи матеріали для прямої поштової розсилки, паковання та рекламну поліграфію для просування.
Текст: Мельников О. В., д-р екон. наук, професор ІТ СТЕП Університету