У події взяли участь майже 800 індивідуальних професіоналів з оклеювання автівок.
Фестиваль, що відбувався на культовому автодромі з 26 по 27 квітня 2023 р., виявився справжнім осередком інновацій та креативності. WrapFest, безумовно, виправдав ажіотаж, оскільки сотні експертів з усієї індустрії автостайлінгу зібралися разом, щоб спілкуватися, вчитися та налагоджувати бізнес-контакти у невимушеній та неформальній обстановці.
Метью Абель з Encore Customs зазначив: «Я ніколи раніше не був на такому заході, як WrapFest. У мене було кілька справді цікавих дискусій з експертами та я відкрив для себе чимало нових постачальників, таких як APA та Grafityp з Omega Skinz, які мене справді відкрили мені очі, бо я нещодавно відкрив власний бізнес. Мені також сподобалося вчитися на живих демонстраціях, особливо на сесії The Wrap Institute, і я відчуваю, що справді отримав користь від великої кількості захоплюючих оклеювань автівок в одному місці».
Рафал Кречмер з RK Car design Ltd додав: «WrapFest заощадив нам багато часу та є найкращою подією в галузі для продуктивних особистих розмов. У нас були багатообіцяючі чати з компаніями у сфері PPF. Важко визначити потенційних клієнтів і потрібних людей для вашого бізнесу з дому, тому зібрати їх усіх під одним дахом було чудово та надзвичайно корисно».
Крім того, у виставковому залі 35 провідних світових брендів продемонстрували останні інноваційні продукти для індивідуального оклеювання автівок та його деталей, включаючи плівки для зміни кольору та захисні плівки для фарби, тонування вікон, цифровий друк, ПЗ для дизайну, засоби для чищення, а також аксесуари та інструменти. Учасники виставки, зокрема HP, ADAPT, 3M, William Smith, Spandex і Hexis продемонстрували британцям та гостям з інших країн.
HP на WrapFest організувала окрему експозицію, де можна було дізнатися більше про ключові переваги роботи з технологією друку HP Latex. Експерти компанії розповіли, як її рішення можуть допомогти їм отримати доступ до цінної та прибуткової нової роботи в обклеюванні транспортних засобів та пов’язаних секторах.
HP представила автомобіль TESLA, оклеєний матеріалами, видрукуваними за технологією HP Latex. Учасники спілкувалися з Террі Рагхунатхом, керівником підрозділу Large Format Production WW і EMEA Sales у HP, про останні розробки компанії в цій галузі. Крім того, Енді Вілсон з PressOn і Трістан Харролд з OPG розповіли про останні проєкти з оклеювання транспортних засобів. «Автостайлінг лишається однією з найбільш захоплюючих сфер розвитку в галузі за останні роки, і ми раді, що можемо обговорити можливості з нинішніми та потенційними клієнтами на першому в історії заході WrapFest, — говорить Террі Рагхунат. – Відвідувачі нашого стенду та спеціалізованої експозиції дізналися, як технологія латексного друку HP може допомогти їм створювати широкий спектр застосувань у цьому секторі та отримати доступ до нової роботи, що забезпечить цінні потоки доходу».
Прем’єрою відзначилася APA зі спеціальною вініловою плівкою «Silverstone Green» (частина асортименту Ultrajet), яка була створена ексклюзивно для WrapFest і представлена на заході. 3M представила серію високоглянцевих плівок Black 2080 Wrap і 3M Scotch Guard PPF, KDX продемонструвала нову карбонову серію, найновіші PPF і плівки для вікон, а Star Vinyls показала асортимент Luxe Lightwrap.
Основний спонсор WrapFest, компанія Hexis, представила свою високоефективну литу обгорткову плівку Skintac і захисну плівку для фарби Bodyfence (PPF), причому ці два продукти були представлені в живих демонстраціях компанії. Учасники також мали змогу побачити нову лінійку вінілових кольорів компанії, включаючи Polaris Blue Metallic «Grey Color Flip» Gloss і Boreal Forest Iridescent Gloss.
Люк Вілкінс з Hexis прокоментував: «WrapFest мав великий приголомшливий успіх. Наступного року компанія святкуватиме 30 років, і наше спонсорство WrapFest було виправданим. Демографія відвідувачів була чудовою, ми змогли поговорити з потрібними людьми, щоб продемонструвати наші нові кольори та оновлений асортимент Skintac. Ми також зв’язалися з існуючими клієнтами. Тут дійсно можна відчути кайф і почуття спільноти в індустрії автостайлінгу, коли всі дійсно прагнули вчитися. Ринок стрімко зростає, і всі хочуть мати надвисокий глянець і щоб вініл виглядав так само, як фарба, ці та інші тенденції були продемонстровані на WrapFest».
Wrap Talks мав величезний успіх серед відвідувачів, які прагнули почути поради відомих експертів у сфері обгортання, зокрема автомобільного ентузіаста Арчі Гамільтона, фахівця з дизайну Джошуа Стедфорда (Livery Magic), підприємця Корі Інгленда (Wrap Capital) і тренера Wrap Institute Джастіна Пейта – одного із найбільш технічно обдарованих фахівців з оклеювання автівок.
В ексклюзивному інтерв’ю зі знаменитим фахівцем з автостайлінгу Янні Хараламбусом (Yiannimize) відвідувачі почули, як він заснував свою імперію Yiannimize і як випадкове знайомство з футболістом «Арсеналу» привело його до того, що він став провідним оклеювачем автомобілів знаменитостей, відомим у колах знаменитостей як «відомий серед відомих людей».
Делегати також були зачаровані виступом судді World Wrap Masters пана Саншайна, також відомого як Оле Солскін Равн, який представив технічний опис того, що потрібно знати, щоб обклеїти гоночний автомобіль. У своєму виступі він дослідив усі ключові елементи, які треба враховувати для такого змагального покриття, включаючи потік вітру та турбулентність.
Під час WrapFest відбулися перші регіональні змагання World Wrap Masters у Великобританії та Ірландії. Змагання передбачали низку технічних завдань і творчих раундів з перевірки навичок обгортання впродовж двох днів, а оцінювали їх деякі з найбільш визнаних і шанованих експертів з обгортання: Оле Солскін, Джастін Пейт, Кісс Лайош та вперше Іван Тенчев. Майк Швекі з MEK Wrap Squad посів перше місце, а Маріуш Доманскі з WrapDoman і Кріс Хупер з WrapWorx — друге і третє місця відповідно.
Майк змагався з іншими фіналістами з усього світу у фіналі World Wrap Masters, який відбудеться на FESPA Global Print Expo 2023.
Впродовж дводенного заходу відбулася низка інших змагань, які зібрали чимало людей і викликали величезний ажіотаж у відвідувачів.
Конкурс Show and Shine, який мав на меті знайти «найкрутіший» запакований автомобіль (надісланий відвідувачами), став одним з провідних заходів фестивалю. Нагороду People’s Choice Award, за якого проголосувала спільнота обгортувачів на основі зовнішнього вигляду робіт, у перший день став Хеді Омар із Media Guy, який приїхав на своєму мармуровому BMW з Глазго на фестиваль WrapFest, а у другий день – Кіран Маккейб з RGVA Vehicle Graphics, який показав Nissan GTI.
«Wrap Warrior Battle», організований The Wrap Institute, став ще однією можливістю для учасників перевірити свої навички обгортання.
Відвідувачів запрошували взяти участь в одному з трьох конкурсів – Bing Bing Plate, Chance of Clouds і Wrap the Dots – пропонуючи унікальну можливість продемонструвати та вдосконалити свої навички, використовуючи різноманітні інструменти та обладнання. Всі учасники мали шанс виграти круті шапки та футболки. Пол Холмс, директор One Nine Signs, став переможцем першого конкурсу й отримав безліч призів на суму £600.
Коментуючи успіх заходу, Дункан МакОуен, керівник відділу маркетингу та заходів FESPA, сказав: «Ми завжди знали, що на ринку є прогалина для такого заходу, як WrapFest, але ми не уявляли, наскільки це потрібно індустрії; останні два дні довели нам, що запуск WrapFest був одним із найкращих рішень, які ми приймали.
Захід відвідало безліч фахівців з автостайлінгу, які прагнуть навчатися, спілкуватися та вести бізнес. Було кілька справді вражаючих демонстрацій новітніх технологій для вирішення найбільших проблем, що постають перед галуззю, а виставковий зал був заповнений відвідувачами, які шукали нові рішення для свого бізнесу. Впродовж двох днів також було кілька фантастичних можливостей для навчання в рамках Wrap Talks, де відвідувачам пропонували ознайомитись з деякими останніми тенденціями в галузі. Як організатори заходу ми дуже пишаємося можливістю сприяти цьому обміну знаннями та бізнесом».