За влучним висловом одного з продавців цього обладнання, лайтові Ricoh Pro™ С5300S – це вже майже пиріжки, а точніше закуска перед основним блюдом (натяк на те, що ця невеличка ЦДМ дає змогу вповні відчути переваги інноваційних технологій Ricoh та в перспективі створити передумови для подальшого масштабування бізнесу з використанням обладнання японського виробника) Завдяки яким критеріям ці невибагливі «робочі конячки» припали до серця багатьом користувачам в Україні, а їхня інстальована база невпинно збільшується?
10 лютого «Поліграфічний комбінат “Україна” з виготовлення цінних паперів» закупив витратні матеріали для друку документів у компанії Covesto International SA (Швейцарія) на 989 тис євро, що дорівнює 31,66 млн грн. Про це повідомляє ProZorro.
Коли замовлень на вироби в палітурці відчутно побільшало, чеська друкарня інвестувала в машину для вставляння лясе та стопоукладач BLSD для своєї книжкової лінії Diamant MC 35.
Засновник і власник видавництва «Фоліо» Олександр Красовицький повідомив про те, що сьогодні книжковий ринок виріс утричі порівняно з 2020 р., під час якого продаж книжок упав на 35-40%. Наприкінці 2021 і на початку 2022 рр. ситуація покращилася. Це явище він пов’язує з упровадженням владою України програми «єПідтримка».
У 2018 р. Джоан Гор писала про нове покоління покупців друку, якому властиві інші клієнтські очікування, ніж у попереднього покоління. Ці очікування значно більші, ніж ціни та функціонал менеджера. Покупці поліграфії нової генерації цінують клієнтський досвід, який залежить від того, як компанія спілкується та взаємодіє з клієнтом.
Міжнародну виставку реклами та поліграфії RemaDays перенесли на 23–25 березня 2022 року.
Шаленим роком злетів і падінь, а також унікальних труднощів називає Тріш Вітковськи 2021 у своїй публікації на WhatTheyTh!nk.com, але, на думку фахівця, категорія фінішної обробки впоралася з викликами, а виробники представили безліч нових пропозицій і можливостей. Ми дещо доповнимо перелік Тріша, отже пропонуємо згадати, які найбільш цікаві розробки було представлено в різних сегментах обладнання та матеріалів для постпресу.
Після підвищення цін на папір на початку 2022 р. його виробники оголошують про подальші надбавки.
Підприємець Кирило Климовський на ринку поліграфії вісім років. Сьогодні ним створено три самодостатні, але при цьому взаємопов’язані напрямки: виготовлення картонних коробок, цифровий друк та наймолодший напрямок – окреме виробництво крафт-пакетів в рамках підприємства ТОВ «ПЕБЕГС».
Нова техніка продуктивніша на 15–20% і може рентабельно виготовляти будь-які наклади завдяки автоматизації.