Річард Романо у виданні PrintingNews демонструє нетривіальні можливості проєктів з оформлення поверхонь для пересування, створені провайдерами друкарських послуг та операторами зовнішньої реклами США. Ці галереї – справжня «їжа для роздумів» для індустрії та клієнтів, зацікавлених у сміливих та працюючих рішеннях.
Компанія Dpi, порівняно з іншими друкарнями, що працюють у царині оперативної поліграфії, має низку переваг. Це насамперед високий рівень автоматизації виробництва та мережева структура з офісами в Івано-Франківську та Львові.У 2020 р. Dpi увійшла до групи компаній «Паперовий змій». З одного боку, друкарня зберегла високий рівень автономності та можливості для розвитку, а з іншого – робота у складі потужної групи компаній, що включає структури зі спеціалізацією на різних напрямках поліграфії, – це додаткові можливості для Dpi – з масштабування виробництва, його автоматизації, участі у розвитку додаткових напрямків поліграфії.Увесь час роботи на ринку цифрового друку стратегічним партнером Dpi була компанія Xerox®.
У воєнні часи системна робота з постачання устаткування для поліграфії (так само, як і реалізація друкарнями запланованих планів з технічного переоснащення) – речі надзвичайно складні. Але й зупинятися не можна – ані постачальникам, ані виробникам друкованої продукції.Щоб ринок поліграфії отримав надію на відновлення після війни, друкарням вже сьогодні варто винаходити можливості оновлювати виробниче устаткування. Це дасть змогу залучити додаткові обсяги замовлень та гідно конкурувати, коли обсяги збільшаться.Нам приємно, що на сторінки Print+ поступово повертається контент, пов’язаний з інсталяціями нового устаткування в українських друкарнях. Звичайно, рішення щодо придбання цього устаткування приймалося ще до підступного нападу росії. Але, враховуючи ситуацію, замовники мали змогу від своїх планів і відмовитися.Проте, довіра до «Мегатрейд», партнера в Україні компаній Grafmasz (Польща), Hangzhou IECHO Science & Technology Co., Ltd. (Китай), Tauler (Іспанія), мабуть, сприяли тому, що у Києві, Дніпрі, Ужгороді, Чернівцях були інстальовані нові гідравлічні гільйотини, ріжучий плотер, промисловий ламінатор.
Нещодавно, коли індустрія етикеток вже надто втомилася від наслідків COVID 19, а її гравці перебували у передчутті закінчення епідемії та відновлення нормальної діяльності, на це відновлення почав справляти вплив комплекс негативних чинників (нестача матеріалів і робочої сили, вузькі місця постачань, подовжені терміни виконання робіт підрядниками, зростання витрат і цін), — зазначає у свої колонці для Label & Labelling Майк Ферлі [1].
Koenig & Bauer пропонує зручний софт для оптимізації витрат, часу переналагодження та обробки завдань, дотримання графіків відвантаження продукції та використання друкарської машини.
Разом із нашим стабільним партнером, спеціалізованим сервісом http://dm.sociometer.biz, у період з 3 по 16 травня редакція Print+ провела нове опитування – «Поліграфічна галузь України. Настрої та тренди». Для проведення опитування використовувалися спеціалізовані SMM-ресурси Соціальної мережі поліграфістів: група «Поліграфія України» та сторінка Соціальна мережа поліграфістів на Facebook, група «Друкуймо разом» у Telegram.
У виданні WhatTheyTh!nk.com розміщено матеріал Джоан Гор, де вона розмірковує про зміну парадигми розвитку індустрії широкоформатного друку Північної Америки за умов постковідної реальності. Дійсно, певні активності широкого формату природно сходять нанівець, натомість повертаються більш звичні застосування та з’являються нові.