Siegwerk, один із провідних світових постачальників друкарських фарб і покриттів для паковання та етикеток, цього року вшановує коріння своєї компанії, відзначаючи початок шляху сімейного бізнесу в 1824 р.
«Історія сімейного бізнесу, яка привела до створення Siegwerk, вражає в багатьох аспектах, – пояснив д-р Ніколас Відманн, генеральний директор Siegwerk. Від самого початку було чудове розуміння тенденцій і актуальності безперервної трансформації, що дало змогу компанії завжди адаптуватися до викликів кожної епохи та розвиватися у вірному напрямку».
Створена в 1824 році як компанія з роздрібної торгівлі промисловими товарами Siegwerk перетворилася на друкарню незабаром після заснування. Від друкарні на ситці (бавовняній тканині), згодом однієї з найбільших друкарень глибокого видавничого друку, й до найбільшого повністю автоматизованого виробництва друкарських фарб в Європі, компанія постійно розширювала свій досвід впродовж двох століть.
Із заснуванням Siegwerk Chemisches Laboratorium GmbH у 1911 р., компанії, що спеціалізується на виробництві фарб для глибокого друку та інших хімічних продуктів для поліграфії, було нарешті закладено фундамент сучасної компанії, відомої як Siegwerk. «Від текстильного друку до глибокого видавничого друку і, нарешті, друку паковання, постійно шукаючи нові шляхи модернізації виробництва та інноваційні технології друку, нашій родинній компанії неодноразово вдавалося завчасно засвоювати нові тенденції та впливати на поліграфічну галузь за допомогою суттєвих інновацій», — Альфред Келлер, власник у шостому поколінні та голова наглядової ради Siegwerk.
Незважаючи на всі успіхи, Siegwerk також стикалася з різними геополітичними та економічними проблемами впродовж століть, але їй завжди вдавався залишатися на шляху до успіху. Від підвищення ефективності завдяки впровадженню сучасних рулонних машин у 19 ст., через встановлення нових галузевих стандартів у глибокому друці, який також застосовувався в дрці на папері на початку 20 століття, до того, щоб стати одним із трьох провідних виробників фарб для друку паковання у світі завдяки придбанню Підрозділу пакувальних чорнил SICPA у 21 ст. – родинна компанія завжди йшла крізь епохи з передбаченням і потужним відчуттям ринку.
«Наша довга історія свідчить про те, що ми завжди досягали успіху в безперервній трансформації на шляху, орієнтованому на майбутнє, і я в захваті від того, чого ми збираємося досягти в наступні кілька років», – додав Ніколас Відманн.
Сьогодні компанія зосереджена на розробці екологічно чистих чорнил і функціональних покриттів, які допомагають екологічно чистим пакувальним рішенням активно сприяти реалізації циркулярної економіки.
На корпоративну культуру Siegwerk глибоко впливає походження компанії як родинного бізнесу, а такі цінності, як відповідальність, відкритість, передбачливість і відданість, все ще цінуються. «Для нас, як родинної компанії, завжди було важливо діяти відповідно до наших цінностей. Звичайно, це також включає відповідальність за власні дії, — додав Келлер. — І тоді, і зараз ми залишаємося твердо відданими тому, щоб робити позитивний і відповідальний внесок не лише в інтереси співробітників і спільнот, у яких ми працюємо, а й у суспільство та довкілля в цілому».
Від заснування внутрішньої системи медичного страхування компанії в 1843 р. до фінансової підтримки та соціальних проєктів для дітей у всьому світі – соціальні зобов’язання родини завжди було частиною основних цінностей компанії.
«Рушійною силою всього, що ми робимо, завжди була пристрасть до трансформації та позитивного впливу, — підсумував Альфред Келлер. — І коли я сьогодні бачу цю пристрасть у нашій родині Siegwerk, я пишаюся тим, якою компанією ми стали, і з нетерпінням чекаю відзначення нашої 200-річної подорожі з майже 5000 співробітниками по всьому світу».
Впродовж майже 30 років Альфред Келлер несе відповідальність як власник родинного бізнесу шести поколінь, який, завдяки правонаступництву, залишиться у сімейній власності до сьомого покоління та далі. Впродовж цього року в різних місцях світу відбудуться заходи для співробітників та їхніх сімей, щоб не лише озирнутися на витоки компанії, але й отримати уявлення про бачення компанії на майбутнє.