Отже чергові історії придбання та експлуатації iEcho PK 0604/0705 Plus українськими друкарнями Univest Advertising Production, DPI.UA, «Квітка». Інсталяції здійснили фахівці сервісної служби компанії «Мегатрейд», офіційного представника в Україні Hangzhou IECHO Science & Technology Co., Ltd. (Китай).
Зазначимо, що герої нашої розповіді мають дещо різну «фактуру»: «Квітка» є типовою компанією оперативного цифрового та широкоформатного друку, DPI.UA – одна з найбільш автоматизованих друкарень в Україні, що залучає замовлення здебільшого через Інтернет та надає послуги широкоформатного та цифрового друку, а Univest Advertising Production – частина потужного холдінгу Univest, один з лідерів ринку якісного цифрового друку та провайдер послуг зовнішньої реклами, де компанія запам’яталася чисельними масштабними проєктами

Друкарня «Квітка»: новий рівень різання з iEcho PK 0604 Plus

Власник друкарні «Квітка» Андрій Нєстроєвой, як і дехто з колег, раніше надавав послуги копіювання студентам, а поліграфія стала логічним розвитком діяльності підприємця. «Поліграфією я займаюся ˝випадково˝: креслив студентам-заочникам, екзамени за них здавав. 
З’явилися комп’ютери і плотери – друкував студентам креслення та плакати. Площу орендував в НТУУ «КПІ». Згодом все це трансформувалося у заняття поліграфією», – зазначає Андрій Нєстроєвой. 


СЬОГОДЕННЯ
Сьогодні друкарня «Квітка» надає послуги цифрового та широкоформатного друку. У компанії декілька ЦДМ – Konica Minolta, Xerox Work Station 4110, Xerox 700 Digital Color Press, Ricoh Pro 
C7200X, з додатковими білим та лаком, придбаний буквально напередодні відкритої агресії росії в Україні.
Компанія постійно розвивається та інвестує в обладнання: крім ЦДМ, це сольвентні, УФ-плотери, постпрес-устаткування для оперативної обробки накладів. 
Друкарня працювала весь складний час: і під час COVID, і після відкритої агресії теж не зупинялася (за виключенням 3-4 тижнів). 
Деякі клієнти компанії перевезли виробництва на Західну Україну і, відповідно, почали знову звертатися до друкарні «Квітка». Обсяги запитів та замовлень звісно зменшувалися, але процес йшов. 
ЦДМ Ricoh Pro C7200X має більший діапазон можливостей порівняно з іншими ЦДМ «Квітки» (друк білим та прозорим тонерами). Компанія мала відповідні запити (пов’язані з друком на дизайнерських матеріалах з темною поверхнею та друком наліпок). На жаль, війна дещо завадила планам зі швидкого завантаження Ricoh Pro C7200X, але поступово ситуація вирівнялася, і сьогодні обладнання непогано завантажено. 
Які ж конкурентні переваги друкарні «Квітка»? За роки роботи на ринку – це сформована база лояльних замовників, вони рекомендують компанію. Зважимо й на терміни та якість виконання замовлень: друкарня «Квітка» може ефективно вирішити питання та проблеми клієнта. 
Працює й здатність виконувати комплексні замовлення: у друкарні, крім цифрового, є широкоформатне устаткування, все потрібне післядрукарське обладнання. Хоча замовлень на цифровий друк – більше. 

ЦДМ Ricoh Pro C7200X, з додатковими білим та лаком, друкарня «Квітка» придбала буквально напередодні відкритої агресії росії в Україні 


ВИБІР ТА ПРИДБАННЯ ПЛОТЕРА
Перш ніж придбати різальний плотер iEcho PK 0604 Plus, друкарня «Квітка» мала декілька плотерів Summa та Graphtec, але не завжди вони забезпечували точне різання, наприклад, при роботі з виробами, що мали складні контури. Ці плотери мали обмежений спектр використання – лише надсічка верхнього шару самоклейних матеріалів. 
Плотери Summa шириною 60 см, за словами оператора різальної ділянки компанії, використовуються або для рулонної, або для листової порізки, та трохи швидші за Graphtec шириною 40 см. 
У друкарні «Квітка» є також китайський планшетний плотер формату 60х90 см, проте без оптики, налаштовувати порізку доводилося «на око»: відповідно, матеріал на листі «скаче», тому порізка була не досить точною.

Раніше друкарня «Квітка» мала декілька плотерів Summa та Graphtec, але не завжди вони забезпечували точне різання, наприклад, при роботі з виробами, що мали складні контури. Ці плотери мали обмежений спектр використання – лише надсічка верхнього шару самоклейних матеріалів

Отже, було ухвалено рішення придбати iEcho PK 0604 Plus для більш точної порізки виробів з більш складними контурами. Також iEcho PK 0604 Plus розширює асортимент продукції, що друкарня може запропонувати клієнтам. Йдеться не лише про самоклейну етикетку, але й про картонне паковання, конверти, картонні бірки, воблери тощо. iEcho PK 0604 Plus з автоматичною подачею, та оптикою, виконує ті ж самі функції, як і інший планшетний «китаєць», проте швидший, ріже точніше, бо може зорієнтувати аркуш по контрольних мітках та має оптичну камеру. 
Вибір iEcho PK 0604 Plus відбувався без участі оператора ділянки різального устаткування друкарні «Квітка», але він дуже швид- ко розібрався з налаштуваннями плотера, бо це не досить складне устаткування: «Нічого складного немає, якщо мати розуміння, як працювати з плотером, можна опанувати за пару днів. А далі вже практика». 

Друкарня «Квітка» придбала iEcho PK 0604 Plus для більш точної порізки виробів з більш складними контурами. Також iEcho PK 0604 Plus розширює асортимент продукції, що друкарня може запропонувати клієнтам: картонне паковання, конверти, картонні бірки, воблери тощо


ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Автоматична подача суттєво пришвидшує виконання замовлень: ті замовлення, що друкарня «Квітка» робила на іншому «китайці» за добу, iEcho PK 0604 Plus дає змогу виконувати за годину. iEcho PK 0604 Plus має, на відміну від іншого планшетного плотеру друкарні «Квітка», три ножі – для просічки, надсічки та тангенціальний, який вирізає вироби з матеріалів завт. до 6 мм. 
Оператор ділянки різального устаткування у друкарні «Квітка» доглядає одразу за всім парком устаткування: це п’ять плотерів для роботи з самоклейною етикеткою, два плоскодрукарських, включаючи iEcho PK 0604 Plus та ще широкоформатний каттер. iEcho PK Plus 0604 використовується у друкарні «Квітка» здебільшого для роботи з паперовими та картонними виробами (воблери, хенгери, бірки, конверти, невеличкі коробочки), товсті матеріали (у комплектації є тангенціальний ніж для роботи з ними) у компанії поки не різали. 
Автоматична подача та автоматичний виклад пришвидшують роботу на iEcho PK 0604 Plus, і менше задіяний оператор. «Ти лише наглядаєш за роботою, а iEcho PK Plus 0604 робить все. Ми клали 200 листів Oracal, місткості податчика вистачає. Можна плотер на день роботи завантажити, і він працюватиме сам». 

Advertising Production: альтернативи iEcho PK 0604 Plus  не було
Univest Advertising Production – рекламно-виробничий підрозділ холдингу Univest, який надає повний спектр послуг з цифрового, широкоформатного друку, зовнішньої реклами, виробництва складних і нестандартних конструкцій, дизайну та додрукарської підготовки.
Компанія на ринку вже 25 років. Їй довіряють свої замовлення McDonald’s, WOG, CocaCola, Metro, Yves Rocher, Mercedes-Benz, Sony та інші.


ПОТУЖНІ!
Компанія має потужний парк насамперед широкоформатного устаткування: OCE Arizona 550XT OCE Arizona 350GT для УФ- планшетного друку, Durst Rho Р10-200 для друку пігментними чорнилами, Fujifilm Uvistar 5032 II для рулонного УФ-друку, HP Scitex XLjet Premium 3+ та MUTOH Valuejet 1638 для сольвентного друку, одинадцятикольоровий Epson Stulys Pro 9900 для рулонного високоякісного широкоформатного друку. 
Цифровий напрямок у компанії представлений HP Indigo 5500 (друкує у CMYK + білий) та декількома ЦДМ початкового рівня. 
Узвичаєною є думка, що Univest Advertising Production завжди орієнтувалася на велику техніку, недешеву, бо проводить дуже потужні рекламні компанії. От і післядрукарський парк, що обслуговує широкоформатну ділянку, ці слова підтверджує: ріжучі плотери гібридний Zund G3 3XL3200 (матеріали шириною до 3,2 м) та Zund G3 XL3200 (з робочим столом 3х2 м), фрезер Volter PL. 
Потреби цифрового напрямку задовольняють PUR-біндер Horizon BQ160-PUR, ламінатор YDFM 720, ріжучі плотери GCC Jaguar II, гільйотина Polar, тигель, бігувальник Morgana тощо.
Має компанія й дворічний досвід експлуатації різального плотеру iEcho PK 0604 Plus, й понад те – придбала ще один декілька місяців тому. 
Наприкінці 2021 р. було очевидним, що Univest Advertising Production потребує мобільного пристрою для обробки малоформатних відбитків, не більше третього формату, щоб розвантажити два потужні плотери Zund, бо короткі наклади аж зовсім не їхня парафія. 
Пристрій цілком задовольняв компанію та певний час порався з тим обсягом робіт, що заходив. Попри певні проблеми з комп’ютером або нескиданням аркушів в автоприймач, що було пов’язане з натягом ковдри (вал, який приводив в дію рух ковдри, вийшов з ладу, його довелося замінювати).
Денис Тищенко – керівник відділу цифрового друку Univest Advertising Production. У компанії Денис працює близько 11 років. 
Але на посаді керівника відділу цифрового друку – десь 9 місяців. До цього Денис обіймав посаду керівника постпрес-ділянки, саме він розповів нам про мотиви придбання ще одного iEcho PK 0604 Plus. 


ВИБІР ТА ПРИДБАННЯ УСТАТКУВАННЯ
За два роки Univest Advertising Production наростила обсяги, й з’явилася потреба придбати додатковий плотер для оперативного виготовлення коротких замовлень з наскрізної порізки картонних виробів та стікер-паків. 
Фахівці компанії прагнули знайти щось на кшталт iEcho PK 0604 Plus за ступенем автоматизації, але бажано європейського виробництва, із потужною сервісною підтримкою та не за всі гроші світу, але ринок не надав відповіді на запити Univest Advertising Production. 
Альтернативи, на думку Дениса Тищенка, iEcho Plus PK 0604 на ринку просто немає: «Якби була європейська альтернатива, зі схожими функціями, яка показала себе не гірше за iEcho Plus PK 0604, ми б розглядали її та звісно інсталювали б. Особливо за ро- зумної вартості, щоб ми швидко могли повернути кошти». 
Але навіть за умови, якщо подібне, можливо, й більш надійне рішення, буде ввезено та інстальовано, з сервісом під час війни виникнуть питання (для Univest Advertising Production вкрай важлива робота без зупинок – «Поміняли, що треба, і ми в строю та працюємо»). 
Отже, керівництво Univest Prepress прийняло рішення придбати ще один iEcho Plus PK 0604, закрити «шийку пляшки» та масштабувати виробництво). А формат 60х40 см плотера iEcho PK 0604 Plus цілком влаштовує Univest Advertising Production, бо у компанії встановлено ЦДМ Indigo 5500 третього формату, і вона не потребує для обробки замовлень цифрового друку різального устаткування з більшими форматними можливостями.
Подобається фахівцям Univest Advertising Production рівень автоматизації iEcho PK 0604 Plus: «Сам подає, скидає та ріже». 
Автоматизація для Univest Advertising Production вкрай важливе питання – у компанії працює чотири плотери Jaguar, для роботи з самоклейними матеріалами, які теж мають автоматичну подачу та скидання. 
Зазвичай самоклейні матеріали з надсічкою ріжуться на Jaguar, а все, що потребує наскрізної порізки (самоклейні етикетки та стікер-паки в тому числі, а також картонне паковання, вінілові магніти, вироби з паперу та картону – воблери та хенгери тощо) – на iEcho PK 0604 Plus. 
Весь парк автоматичних плотерів з шести одиниць у Univest Advertising Production обслуговує один оператор. А якби це були верстати без автоподачі, зазначає Денис Тищенко, це б потребувало більшої кількості людей. Наприклад, на двох плотерах Zund працює чотири оператори: двоє подають, двоє запускають листи в роботу. Звісно, вигідніше тримати одного оператора на шість одиниць устаткування. 
Але сервіс та автоматизація – не єдині мотиви придбання другого iEcho PK 0604 Plus – у компанії знайомі з особливостями роботи плотера, «вузькими» місцями, наприклад, не зовсім впевнена робота оптики, що час від часу може відмовляти. 
У попередньому iEcho PK 0604 Plus Univest Advertising Production ці проблеми були вирішені після заміни комп’ютера. 
Нагадаємо, що є два варіанти комплектації/використання iEcho PK 0604 Plus – з вмонтованим дисплеєм та із завантаженням файлів з комп’ютера. Для Univest Advertising Production другий варіант прийнятніший, бо працювати з монітора 24’’ легше, ніж з маленького. 
Така сама історія була і з першим iEcho PK 0604 Plus – коли підібрали комп’ютер, проблема пішла, Денис Тищенко сподіваєтьcя, що вдасться запобігти проблемі й цього разу. 
iEcho PK 0604 Plus у Univest Advertising Production мають стандартну конфігурацію, без опції V-Cut для порізки палітурного картону під кутом 45° С, немає в компанії потреби і в перфорації, бо більшість замовлень пов’язано з порізкою, або віброножем, або звичайним з біговкою. 


ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ
На першому iEcho PK 0604 Plus за час експлуатації компанія обробила близько 80 тис. листів, а наразі завантаження становить до 7 тис. листів/міс. Крім повної порізки (зокрема при виготовленні коробочок) для компанії вкрай важлива і біговка. Цей процес ефективно перекриває традиційну висічку, бо не треба готувати штампи. Та й не скидаємо з рахунків оперативність – передати замовлення на iEcho Plus PK 0604, порізати і віддати день у день, а тепер цей процес став ще передбачуванішим за рахунок дублювання устаткування. 
Отже, очевидно, що другий плотер iEcho PK 0604 Plus закрив нагальні потреби Univest Advertising Production – два тижні поспіль плотери працюють безперебійно та порізали близько 5 тис. аркушів. Другий плотер у компанії дав змогу розвантажити ділянку післядрукарської обробки, і спокійно щось планувати, а не в гарячці виконувати замовлення.
Досвід експлуатації iEcho PK 0604 Plus не позбавлений проблем. Наприклад, є проблеми при роботі з крейдованими паперами без ламінації: крейдований шар забиває ніж, який входить у ножоутримувач, й він ламається. Щоб уникнути цієї проблеми, у Univest Advertising Production ламінують з одного боку всі крейдовані папери. 
Якщо покращиться економічна ситуація, чи вистачить Univest Advertising Production цих двох iEcho PK 0604 Plus? Денис Тищенко вважає, що так, особливо якщо влаштувати нічні зміни за підвищення завантаження (наприклад, до 8 тис. арк./міс.) та закривати проблеми додатковими людьми.

iEcho PK 0604/0705 Plus обробляють матеріали розмірів до 600х400/700х500 мм і завт. до 6 мм. Окрім паперу, це можуть бути гофрокартон, пінокартон, пластики, ПВХ-плівка, світловідбиваючі матеріали, магнітний вініл тощо.
Повністю автоматична система листової подачі з вакуумним притиском істотно підвищує продуктивність і ефективність робочого процесу. Після завершення завдання автоматичний конвеєр акуратно укладає оброблений матеріал в приймальний лоток.
Серед доступних інструментів – флюгерний та осцилювальний ножі, інструменти для надсікання Kiss-Cut, бігувальне коліщатко, ролики для перфорування.
Зазначимо, що компанія «Мегатрейд» постачає промислові різальні машини iEcho на український ринок, допомагає ввести обладнання в експлуатацію, навчає операторів, забезпечує профілактичне обслуговування та ремонт, надає гарантію на обладнання впродовж 12 місяців.

DPI.UA: iEcho PK 0604/0705 Plus – must have для цифрової друкарні

Нагадаємо, що увійшовши до групи компаній «Паперовий змій» у 2020 р., друкарня DPI.UA зберегла високий рівень автономності та можливості для розвитку, а з іншого боку– почала працювати у складі потужної групи компаній, що включає структури зі спеціалізацією на різних напрямках поліграфії. Це створило додаткові можливості для DPI.UA – з масштабування виробництва, його автоматизації, участі у розвитку додаткових напрямків поліграфії.


ІНВЕСТИЦІЇ ТРИВАЮТЬ
Не забарилися й нові інвестиції. Попри воєнний стан DPI.UA дбає про розвиток й після зміцнення влітку 2022 р. потужностей кольорового цифрового друку (інстальовано Xerox® Versant® 4100 Press) менеджмент DPI.UA повернувся до ідеї розвинути напрямок монохромного друку, який донедавна був відносно слабким місцем у друкарні. Згодом у компанії інстальовано ЦДМ Ricoh Pro™ 8310 (і це перший досвід роботи з компанією «Мегатрейд». Не забарився і другий).
DPI.UA донедавна мала лише декілька цифрових плотерів Graphtec, можливості яких обмежені надсічкою. Відповідно, на них виготовлялися лише наліпки.

Інсталяція ЦДМ Ricoh Pro™ 8310 стала першим досвідом роботи з компанією «Мегатрейд», не забарився і другий

Основним мотивом придбати різальний плотер iEcho PK 0705 Plus для DPI.UA була можливість вирізати поштучно вироби будь-якої форми, наприклад, прототипи коробочок. У компанії були обмеження 
для надання послуг малотиражної фігурної порізки дизайнерського, щільного паперу, картонів, тестових зразків коробок.
Обираючи різальний плотер, компанія прагнула розширити асортимент та здешевити продукцію для кінцевого замовника. Адже раніше, щоб виготовити хенгери чи воблери короткими накладами, подеколи доводилося замовляти штанц-форму. Відповідно, поява iEcho PK 0705 Plus дала змогу продавати готову продукцію по адекватним ринковим цінам та залучати більше замовників.
Щоб автоматизувати процес вибору ножів для конкретного завдання, DPI.UA придбала плотер з модулем для зчитування QR- кодів: у плотер завантажується пачка аркушів з QR-кодом, пристрій підтягує з мережі налаштування порізки, порізав роботу, бере наступну, зчитує QR-код, і процес повторюється.
DPI.UA придбала ще спеціальний інструмент V-Cut, який робить на палітурному картоні V-подібну канавку, щоб можна було складати якісну коробочку (бо в планах DPI.UA потужно розвивати напрямок виготовлення коробочок з палітурного картону).

ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ
З ПЗ жодних проблем у DPI.UA не виникло: плотер приїхав з модулем для зчитування QR-кодів, відповідно, «на борту» iEcho PK 0705 Plus є контрольна панель. Якщо плотер не оснащений модулем для зчитування QR-кодів, треба встановлювати комп’ютер та інсталювати на нього додаткове ПЗ. iEcho PK 0705 Plus у компанії DPI.UA після трьох місяців експлуатації завантажено на 60-70%. Тепер на цьому універсалі з високим рівнем автоматизації виготовляється частина замовлень, що раніше висікалися на тигелі. Звичайно, задіювати у робочому процесі планшетний плотер швидше, ефективніше й простіше. Серед типових замовлень – бірки різної форми, коробочки малими накладами, конверти. 
Серед переваг плотера iEcho PK 0705 Plus директор DPI.UA Єгор Щукін називає автоподатчик та те, що плотер точно вирі- зає по контрольних мітках (чимало планшетних плотерів не можуть цього робити). «iEcho PK 0705 Plus – досить автоматизований – завантажив папір, плотер автоматично бере лист, вирізає/бігує та складає в автоприймач», зазначає фахівець. 
Єгор мав досвід роботи з цифровою висічкою ще у компанії «Ротекс», де планшетний плотер використовувався виключно для тестування креслень коробок. На думку фахівця, iEcho PK 0705 Plus має певні проблеми з автоматичною подачею, наприклад, вогкий папір (дизайнерський та офсетний) плотер може захоплювати по 3-4 аркуші, бо регулювання вакууму у пристрої не передбачено. Спосіб запобігти цьому – ламінувати папір з одного боку: при роботі з ламінованими аркушами проблем не виникає. 
При роботі з iEcho PK Plus 0705 можна одночасно задіяти два різальних та бігувальний інструмент, додатково використати перфораційний ролік (він входить до комплектації плотеру в DPI.UA. 
Поки DPI.UA працювала на iEcho PK 0705 Plus з палітурним картоном завт. 1,5 мм, з пивним картоном такої ж товщини. З більш щільними матеріалами досвіду не було: нагадаємо, за специфіка- цією iEcho PK 0705 Plus взагалі може працювати з матеріалами завт. до 6 мм. 
Постачальник iEcho PK 0705 Plus компанія «Мегатрейд» надає на плотер офіційну гарантію 12 місяців. У DPI.UA поки не виникало жодних неприємностей – все елементарно просто та зрозуміло, навіть без інструкцій, зазначає Єгор Щукін. Особливо, для людини, що розуміє, що таке біговка та плотерна порізка, буде нескладно розібратися, як працювати з iEcho PK 0705 Plus.
І знову повертаємося до користі автоматизації у друкарні. У DPI.UA один оператор працює на плотерах Graphtec та на iEcho PK 0705 Plus: запустив роботу, час від часу перевіряє, що там да як, а сам сидить і вирізає наліпки. 
Простота iEcho PK 0705 Plus, для DPI.UA, цифрової друкарні, – плюс. Компанія намагається мати в штаті взаємозамінних фахівців й бере на роботу фахівців, здатних працювати на будь-якому устаткуванні, щоб людина постійно не працювала на одному місці (це набридає). Просте устаткування в цьому допомагає, бо простіше обучити оператора. 
Отже, підкреслює Єгор, iEcho PK 0705 Plus – це розумна автоматизація для цифрових друкарень – не для великих, яким він не потрібен. «Компанії цифрового друку, що займаються виготовленням паковання повинні мати в обоймі планшетний плотер на кшталт iEcho PK 0705 Plus. А якщо є ще й комерційний друк (воблери, конверти, бірки, хенгери): інтеграція додаткової одиниці сприяє роз- ширенню асортимента», – вважає директор DPI.UA. 

КООПЕРАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ
DPI.UA входить до групи компаній «Паперовий змій». Після інсталяції iEcho PK 0705 Plus від інших компаній групи («Паперовий змій», «Інтертехнодрук», РА «Інгул», «Віколдінг») стали надходити замовлення на тести креслень коробочок. Формату 700х500 мм для таких замовлень цілком вистачає, бо все устаткування у зазначених друкарнях другого формату. Це досить зручно: клієнти одразу отримують зразки коробок та бачать, що буде на виході, можна в коробочку покласти продукцію, перевірити, чи все вміщується та затвердити креслення штанц-форми для подальшого виготовлення накладу з використанням класичного висікання. 
DPI.UA має розвинену систему залучення замовлень через Інтернет. У цифровому калькуляторі компанії на сайті вже можна порахувати друк з цифровою висічкою, окремо порахувати висічку. У планах – реалізувати можливість, щоб програма сама визначала на етапі запуску замовлення у роботу, що наразі вигідніше – зробити цифрову порізку чи замовити штанц-форму та робити висічку. 
Єгор Щукін прагне зайнятися напрямком малотиражного пакjвання (і не лише малотиражного, бо у компанії є можливість розміщувати замовлення на офсетний друк по прийнятних цінах), і iEcho PK 0705 Plus стане тут у пригоді.  

СПІВПРАЦЯ З «МЕГАТРЕЙД»
Андрій Нєстроєвой, керівник друкарні «Квітка» позитивно оцінює співпрацю з «Мегатрейд». Компанія завжди йде назустріч за складних часів, надає умови «на виплат». Відповідно, і вдячний замовник придбав чергову одиницю устаткування саме в «Мегатрейд». 
Попередній iEcho PK 0604 Plus Univest Advertising Production купувала у Media Print Ukraine, цього разу вирішили спрацюва- ти з «Мегатрейд». Денис Тищенко оцінює цей досвід позитивно – по-перше, відзначає спілкування із кваліфікованим продавцем Сергієм Фещенком, який організував демонстрацію устаткування та запевнив замовника у надійності постачальника. Інсталяція теж пройшла нормально, й сервісний інженер «Мегатрейд» весь час підтримує Univest Advertising Production в телефонному режимі. 
Єгор Щукін, керівник DPI.UA задоволений черговим досвідом співпраці з «Мегатрейд» та тим, що поки критичних ситуацій з експлуатацією плотера не виникало.