Незважаючи на зниження обсягів замовлень, обсяг продажів Bobst Group зріс. Показник «чистих» коштів — борг ₣218 млн на кінець червня 2023 року. Але сама компанія дивиться з оптимізмом на другу половину року, спираючись на портфель замовлень і роблячи ставку на сервісне обслуговування, не виключає ризиків у постачанні запчастин та витратних матеріалів. У першому півріччі 2023 року продажі розподілилися між BU Printing & Converting та BU Services & Performance, показавши стійке зростання. Це пов’язують із зростанням промисловості та відсутністю ковідних обмежень.
Виробник друкарських машин повідомив про зростання продажів на 2,6% до €544 млн за три місяці 2023 р. (з квітня по червень). Компанія відзначає зростання продажів на азіатських ринках, але характеризує ситуацію на інших ринках як «досить стриману».
Крім того, альянс продемонструє подальший розвиток ініціативи «Multi Dual Cooler» через окремі етикетки пляшок. Нагадаємо, що PrintCity включає компанії DG press, GMG, IST Metz, Kocher+Beck, KURZ, Weilburger, Westland і Zeller+Gmelin. Мережа постійно розширюється.
Організатори Labelexpo анонсували проведення форуму Dieline, який відбудеться 11-12 вересня. Дводенна конференція, організована Dieline, глобальною спільнотою дизайнерів паковання, збере галузевих експертів високого рівня, щоб обговорити останні тенденції, інновації та досягнення, що формують майбутнє дизайну паковання.
Консолідований обсяг продажів Групи в розмірі €2181,4 млн був нижчим за показник попереднього року (€2218,5 млн). Зменшення обсягів у підрозділі MM Board & Paper компенсовано придбанням та підвищенням цін у підрозділі MM Packaging.
Агенція Smithers випустила звіт про ринок паковання для електронної комерції з точки зору сталого розвитку, а також спостереження за ключовими методами, які використовуються для мінімізації впливу паковання для електронної комерції на довкілля.
Ultimate TechnoGraphics, канадський розробник ПЗ у галузі автоматизації спуску шпальт та фінішної обробки, та Horizon, японський виробник фінішного обладнання, оголосили про стратегічне партнерство, щоб підтримати практичне впровадження взаємодоповнюючих рішень та закласти основу для ефективної розробки нових продуктів.
Komori повідомила, що продажі у першому кварталі зросли на 1% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Також з наближенням 100-річного ювілею компанія сформувала бачення 2030 р., в якому окреслила перспективні напрямки розвитку.
Згідно з результатами нового звіту Smithers, у найближчі п’ять років очікується зростання продажів друкарського обладнання на ринку цифрових рішень для друку паковання. Згідно з результатами нового звіту Smithers, що малює картину ринку після пандемії, тенденції свідчать про стабільність повернення на світовий ринок друкарських машин та іншого обладнання.
У першій половині 2023 р. Bobst Group зареєструвала добрі обсяги замовлень, але на 22% менше порівняно з рекордно високою кількістю замовлень у першій половині 2022 року.