AWA оцінює зростання світового ринку рукавних етикеток на 3,6% у 2023 р.

2024-08-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Alexander Watson Associates (AWA) у своїй останній публікації детально досліджує світовий ринок рукавних етикеток, пропонуючи детальний аналіз ринкових тенденцій і подій. Глобальний ринок рукавних етикеток, що охоплює такі технології, як термозбіжні TD, еластичні та RFS/ROSO™ MD, забезпечив приблизно 20% загального світового обсягу етикеток у 2023 році.

Подробнее...


Томас Хіннерсков — новий президент та генеральний директор Valmet

2024-08-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Я радий розпочати роботу як президент і генеральний директор Valmet. Valmet має вражаючу понад 225-річну промислову історію та спадщину. Я вважаю за честь приєднатися до компанії та очолити організацію з понад 19 000 талановитих і відданих фахівців по всьому світу», – говорить Томас Хіннерсков.

Подробнее...


Onlineprinters Group об’єднує міжнародну діяльність і робить стратегічну перебудову

2024-08-22
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Група Onlineprinters робить наступний крок у своїй міжнародній стратегічній перебудові та призначає Саймона Купера керуючим директором онлайн-бізнесу Onlineprinters і Solopress. З 2019 р. Купер є керуючим директором Solopress, провідної онлайн-друкарської компанії у Великій Британії, що входить до групи Onlineprinters. На своїй новій посаді Купер керуватиме обома бізнесами в рамках Onlineprinters Group.

Подробнее...


Mitsubishi Heavy Industries припинить випускати газетні машини та випускатиме обладнання для виробництва картонних коробок

2024-08-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Японська Mitsubishi Heavy Industries (MHI) проінформувала клієнтів про намір згорнути виробництво газетних офсетних рулонних друкарських машин. Виробництво нових рулонних машин буде припинено після виконання поточних замовлень. При цьому компанія має намір продовжувати роботу з RMGT з виробництва листових офсетних друкарських машин, яка почалася десять років тому.

Подробнее...


Taktiful та Sharp — стратегічне партнерство

2024-08-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Taktiful Software Solutions, лідер у сфері ПЗ для цифрового друку на основі ШІ, оголосив про стратегічне партнерство з Sharp Imaging and Information Company of America (Sharp), підрозділом Sharp Electronics Corporation. Ця співпраця об’єднує нові програмні рішення Taktiful із рішеннями Sharp для друку та прикрашання, створюючи потужну синергію, яка обіцяє надихнути індустрію цифрового друку прикрас.

Подробнее...


Ленглі вирішив підтримати Manroland, незважаючи на труднощі

2024-08-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Голова Langley Holdings Тоні Ленглі вказав на ціни акцій Heidelberg і Koenig & Bauer у своєму огляді діяльності Manroland Sheetfed за перше півріччя. Ленглі зазначив, що у Manroland Sheetfed був «важкий перший тайм» і описав довіру клієнтів щодо нових інвестицій у машини, яка «залишається пригніченою в усьому секторі».

Подробнее...


Merck продає підрозділ Surface Solutions компанії GNMI

2024-08-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Німецька компанія Merck KGaA підписала угоду про продаж підрозділу Surface Solutions китайській компанії Global New Material International Holdings Ltd. за €665 млн. В рамках операції 1200 співробітників, 700 з яких працюють у Німеччині, будуть переведені в GNMI.

Подробнее...


UPM Raflatac придбала бельгійську Grafityp

2024-08-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Grafityp спеціалізується на розробці та виробництві різних типів плівок, включаючи самоклейні, ламінувальні, широкоформатні та кольорові.

Подробнее...


Підсумки Koenig & Bauer

2024-08-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer оголосила, що операційний прибуток за весь рік, ймовірно, буде нижчим за очікування, й коливається від €25 до 40 млн. Виробник витратив близько €10 млн на стенд drupa, що вплинуло на його прибуток у першому півріччі.

Подробнее...


Stora Enso оголошує про ключові призначення

2024-07-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Ми раді вітати Нікласа Розенлю та Керолін Вагнер у Stora Enso. Їхній великий досвід у фінансових і пакувальних рішеннях, відповідно, буде безцінним, оскільки ми продовжуємо сприяти сталому зростанню та інноваціям, — говорить Ганс Солстрем, президент і генеральний директор компанії. — Я впевнений, що вони зіграють ключову роль у зміцненні нашої позиції на ринку».

Подробнее...