Epson і Шакіра співпрацюють, щоб завоювати Латинську Америку

2023-10-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Партнерство підкреслює спільну пристрасть Epson і Шакіри до інновацій, творчості та розваг.

Подробнее...


Xerox публікує результати третього кварталу

2023-10-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Xerox забезпечила зростання прибутковості та грошового потоку та оголосила про переосмислення для сталого підвищення прибутку та зростання доходів.

Подробнее...


Массімо Рейнаудо призначено президентом і генеральним директором UPM-Kymmene Corporation з 1 січня 2024 року

2023-10-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Массімо Рейнаудо призначено президентом і генеральним директором корпорації UPM-Kymmene з 1 січня 2024 року. Юссі Песонен продовжуватиме виконувати обов’язки президента та генерального директора до 31 грудня 2023 року, після чого працюватиме радником компанії та її керівництва, доки піде на пенсію 30 квітня 2024 року.

Подробнее...


Konica Minolta названа світовим лідером у рейтингу «IDC MarketScape: оцінка виробників у галузі глобальної трансформації друку за 2023 рік»

2023-10-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У дослідженні IDC оцінювався ринок трансформації друку за допомогою моделі IDC MarketScape, заснованої на стандартизованому наборі параметрів щодо порівняльного аналізу постачальників друкованих рішень.

Подробнее...


Marbach запустив великий проєкт сталого розвитку

2023-10-23
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Від моменту заснування компанії у 1923 р. ми впоралися з багатьма викликами: інфляцією, війною, рецесією, а також пандемією та кризою закупівель…», — говорить Бернд Кленк, керуючий директор Marbach. — Але наша компанія вистояла, і сьогодні важко уявити індустрію без неї. Ми будемо прагнути забезпечити цю спадкоємність і в майбутньому. Як для традиційного родинного бізнеса, що працює на ринку вже 100 років, для нас принципово зберегти довкілля найкращим чином для майбутніх поколінь. Це невід’ємна частина філософії компанії. Однак у майбутньому ми ще більше зосередимося на ідеї сталого розвитку в нашій бізнес-діяльності, тому розпочали великий проєкт сталого розвитку».

Подробнее...


Scodix та Ricoh започатковують стратегічне партнерство

2023-10-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Scodix повідомила, що компанія Ricoh USA, Inc. стала її дистрибутором у США. Це стратегічне партнерство підтримає Scodix у розширенні присутності на ринку та наданні економічних і стійких рішень для прикрашань для більшої мережі постачальників друку. «Це партнерство є свідомим кроком вперед у наданні максимальної цінності нашим клієнтам, щоб підвищити цінність друкованої продукції, — каже Гевін Джордан-Сміт, старший віце-президент і генеральний менеджер, керівник відділу глобальної стратегії продажів і Ricoh Graphic Communications North America Sales. — Включення рішень Scodix для прикрашань до нашого портфоліо підтримує наш конкурентоспроможний підхід, та допоможе друкарням виділитися серед конкурентів і підвищити впізнаваність бренду».

Подробнее...


Soyang Europe відкриває новий демонстраційний центр для клієнтів

2023-10-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Soyang Europe, виробник і дистрибутор широкоформатних і надширокоформатних носіїв для цифрового друку та покриттів для поверхонь, а також — завдяки придбанню Josero – постачальника передових апаратних рішень для широкоформатного та надширокоформатного друку, оголосила про відкриття свого нового спеціального демонстраційного приміщення.

Подробнее...


Komori святкує 100-річчя інноваційних технологій друку

2023-10-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

20 жовтня 2023 року корпорація Komori святкуватиме 100-річчя. Komori у 1923 р., братами Дзенсічі та Йошікадзу Коморі на уламках Великого землетрусу в Канто. Брати Коморі спочатку заснували нову компанію під назвою Komori Machinery Works, зосередившись на виробництві ручних літографічних машин.

Подробнее...


Koenig & Bauer — партнерство з Veracity Protocol

2023-09-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після успішного впровадження рішень автентифікації Koenig & Bauer продовжує шлях до подальших цифрових інновацій у секторі високого рівня безпеки. Вступаючи в партнерство з Veracity Protocol, Koenig & Bauer переслідує мету спільно розробляти рішення для автентифікації будь-якого типу друкованої продукції без потреби додавати функції. Завдяки розширенню існуючих сфер компетенції, вкл. цифрові інновації, рішення про партнерство з Veracity Protocol ідеально вписується в стратегію Групи «Exceeding Print».

Подробнее...


Xerox оголошує про викуп акцій у Карла Ікана та афільованих з ним осіб на $542 млн

2023-09-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Корпорація Xerox Holdings (далі – «Компанія») оголосила, що раніше уклала договір купівлі-продажу акцій (далі – «Договір купівлі-продажу») про викуп усіх звичайних акцій Компанії, бенефіціарним власником яких є Карл К. Ікан та деякі його афілійовані особи («Сторони Ікана») за ціною придбання $15,84 за акцію, ціною закриття звичайних акцій Компанії 27 вересня 2023 року, в останній повний торговельний день перед підписанням Угоди купівлі-продажу.

Подробнее...