Алкобі стане генеральним директором Highcon

2024-07-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Highcon призначив Яїра Алкобі генеральним директором компанії, він змінить Шломо Німроді з 1 серпня. Бар Шані залишиться в правлінні.

Подробнее...


Vinsak завершує процес придбання Rotatek

2024-07-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Індійська Vinsak оприлюднила подробиці нещодавнього придбання іспанського виробника рулонних друкарських машин Rotatek. Угода була завершена 31 березня 2024, про що згодом було публічно оголошено на виставці drupa. Проте, її деталі стали відомі лише у червні.

Подробнее...


Ricoh і Toshiba Tec завершили інтеграцію свого спільного підприємства з новим бізнесом Etria

2024-07-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Про плани щодо спільного підприємства, що охоплює багатофункціональні принтери (БФП) та інші продукти, було оголошено трохи більше року тому. 1 липня 2024 р. Ricoh і Toshiba Tec підтвердили завершення бізнес-інтеграції, яка включає виробничі операції, пов’язані з БФП, у Японії та за кордоном.

Подробнее...


Weilburger Graphics на drupa

2024-06-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Weilburger Graphics GmbH, відомий виробник лаків, фарб та клеїв для поліграфічної промисловості, говорить про успішну участь у drupa. Компанія брала участь у виставці drupa 2024 у пав. №1, на стенді A24 разом з IST METZ GmbH & Co. KG і Kocher+Beck GmbH & Co.

Подробнее...


Fedrigoni купує контрольний пакет акцій BoingTech

2024-06-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Група Fedrigoni уклала угоду про придбання контрольного пакета акцій BoingTech, дочірньої компанії Shanghai Inlay Link Inc (китайська холдингова компанія, зареєстрована на NEEQ), яка є одним із піонерів у виробництві вкладок і тегів RFID, як UHF and HF/NFC, виробляється на двох заводах (у Китаї та Малайзії). Shanghai Inlay Link збереже значну частку для забезпечення плавного переходу та подальшого розвитку бізнесу, тоді як Fedrigoni матиме право придбати решту акцій BoingTech у майбутньому.

Подробнее...


Billerud відмовляється від великих інвестицій у США

2024-06-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рада директорів компанії Billerud вирішила відмовитися від планів трансформації заводу в Есканаба, штат Мічиган для виробництва картону. За певних умов витрати на проєкт могли сягнути ~$1 млрд.«Після поглибленого техніко-економічного обґрунтування, оцінок та обговорень з постачальниками ми дійшли висновку, що прогнозована рентабельність інвестицій є недостатньо привабливою, — каже президент і генеральний директор Billerud Івар Ватне. — Умови змінилися, а вартість обладнання та послуг для перетворення заводу, значно зросла».

Подробнее...


Mutoh Europe призначає нового керуючого директора

2024-06-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цього літа Франк Шенк стане керуючим директором Mutoh Europe та Mutoh Deutschland, оскільки поточний керуючий директор повертається до Японії. Починаючи з 1 липня, Френк Шенк контролюватиме всі продажі, передпродажну роботу, логістику, маркетинг, підтримку продуктів і додатків, а також діяльність післяпродажної підтримки японського виробника широкоформатних принтерів Mutoh у всій бізнес-зоні EMEA.

Подробнее...


Ланда висловлюється про війну Ізраїлю та Гази

2024-06-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Засновник компаній Indigo та Landa Digital Printing Бенні Ланда попередив про «екзистенціальну загрозу» економіці Ізраїлю через війну Ізраїлю та Гази. У широкомасштабному інтерв’ю ізраїльській фінансовій газеті Globes Ланда сказав, що потенційний клієнт одного з його недрукарських підприємств (виробника синтетичної солі) сказав йому, що Ізраїль стає «державою-ізгоєм», і клієнт не зможе поширювати продукт, якщо він виготовлений в Ізраїлі.

Подробнее...


Landa закриває drupa 2024

2024-06-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Landa Digital Printing сьогодні оголосила про безпрецедентне впровадження нанографії на drupa 2024. Компанії з усього світу замовили машини Landa S11 і Landa S11P Nanographic Printing®, щоб отримати доступ до цифрового друку B1 для збільшення прибутку та переваг для сталого розвитку. Кожна з цих компаній визнала Nanography® як зміну парадигми для бізнесу – найважливіший двигун зростання для поточного та майбутнього успіху.

Подробнее...


Fujifilm задоволена участю у виставці drupa

2024-06-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm підбила підсумки участі у drupa, на якій вона продемонструвала весь спектр рішень, починаючи від обладнання для струменевого друку та закінчуючи офісним друкарським обладнанням, друкувальними голівками та ПЗ. Fujifilm Також під час виставки Fujifilm оголосила про низку угод:

Подробнее...