Лояльність клієнтів. Масштабування бізнесу. Оптимізація витрат
У компанії інстальовано ЦДМ Xerox® Versant 4100 Press, що надало компанії низку конкурентних переваг
А також про те, які «вузькі місця» допомогла усунути ця інноваційна друкарська машина
Або «коронакриза» як каталізатор диверсифікації
Чотири роки тому компанія Koenig & Bauer уперше показала на виставці drupa ротаційну висікальну машину для виробництва картонних коробок. Відтоді ця техніка зазнала багатьох змін. CutPRO X 106 (раніше відома як Rapida RDC 106) перетворилася на автоматичну машину для швидкісного виготовлення картонних коробок. Ми поговорили з Йоганесом Науманом, який очолює конструкторський відділ Koenig & Bauer Sheetfed, про цю альтернативу класичним «плоским» пресам.
Можливість прикрашати друковані матеріали не є чимось новим та унікальним, пише Тріш Вітковські у публікації у WhatTheyThǃnk, оскільки чимало постачальників послуг друку вкладають кошти у найсучасніші можливості з декорування друкованої продукції в останні роки. Декорування залишається актуальним, така продукція цінується споживачами. Здатність прикрашати друк додатковими ефектами – це можливість для друкарень досягнути успіхів у впровадженні ідей та демонстрації своєї творчості. Тріш Вітковські пропонує ознайомитися з прикладами чудово оздоблених виробів у кількох категоріях, включаючи матеріали для прямої поштової розсилки, паковання та рекламну поліграфію для просування.
Текст: Мельников О. В., д-р екон. наук, професор ІТ СТЕП Університету
Планшетні ріжучі плотери поступово стають не розкішшю, а стандартним обладнанням у багатьох компаніях, що спеціалізуються на на виготовленні сувенірної продукції чи паковання. Вибір у ціновому сегменті до $10 тис., в основному, представлений бюджетною продукцією китайських виробників з сумнівною якістю продукту.
Світ стрімко змінюється, починаючи від автопрому та закінчуючи кінематографом. Щоб бути на висоті у будь-якій сфері, треба щодня тримати руку на пульсі, а найчастіше, працювати на випередження.
Якщо лейтмотив усіх останніх статей про Rex та RemaDays Kyiv був приблизно однаковим – «Виставка відбулася, і це добре», то про цьогорічний RemaDays Kyiv можна сказати, що відбулася непогана виставка,з певними, звичайно, недоробками з боку організаторів. Але очевидним є те, що поліграфісти України скучили за живим спілкуванням, а дистрибутори прагнули продемонструвати новинки (от що значить – півтора роки без виставок, розробники устаткування не стоять на місці). Та ще й погода посприяла. От і вийшла цілком непогана виставка.