Вдруге поспіль Epson присвоєно найвищий «Платиновий» рейтинг EcoVadis за досягнення в галузі стійкого розвитку

2021-11-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанію Epson знову відзначено «Платиновою» нагородою французької рейтингової агенції EcoVadis. У 2020-2021 рр. високі рейтингові бали дали змогу Epson увійти до ТОП-1% компаній галузі. «Платинову» нагороду присвоєно за досягнення та ініціативи Epson у галузі стійкого розвитку.

Подробнее...


Heidelberg посідає найвищу позицію у рейтингу «Німецькі компанії з майбутнім» журналу Stern

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У діловому журналі Stern опубліковано результати дослідження «Німецькі компанії з майбутнім», зробленого журналом спільно з брендинговою агенцією Territory Embrace.

Подробнее...


Bobst завершив придбання Cerutti

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

11 листопада концерн Bobst завершив процес придбання активів Officine Meccaniche Giovanni Cerutti SpA та Cerutti Packaging Equipment SpA, а також сервісної компанії Cerutti Service Srl. Bobst Group додає до своїх активів бренд, права на інтелектуальну власність та всі нематеріальні активи Cerutti. Тридцять колишніх співробітників компанії перейдуть на роботу до Bobst Italia.

Подробнее...


Fedrigoni Top Award-2022

2021-11-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Свято творчості Fedrigoni Top Award виходить на новий етап: для конкурсу, вперше проведеного в 2005 р., це буде тринадцятий за рахунком сезон і буде він, як очікується, не менш насиченим, ніж попередній. Тоді у відборі взяли участь 1100 робіт із 32 країн світу. Імена 18 переможців оголосили в липні, а п’ятдесят найвидатніших зразків дизайну стали частиною тимчасової експозиції в ADI Design Museum, що нещодавно відкрився в Мілані, та потрапили до престижного міжнародного каталогу.

Подробнее...


Власник LSC Communications купує RR Donnelley & Sons

2021-11-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Готується угода щодо придбання RR Donnelley & Sons (RRD) компанією, що входить до Atlas Holdings, за $2,1 млрд. Очікується, що угоду, яку вже схвалено радою директорів Atlas Holdings, буде закрито у I кв. 2022 р. за дотримання звичайних умов закриття, вкл. схвалення акціонерів RRD та отримання дозволів регулюючих органів.

Подробнее...


Європейський саміт друкарень WAN-IFRA

2021-11-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

… став одним з перших очних заходів, який проводило співтовариство поліграфістів з початку пандемії. Він зібрав 50 керівників виробництв, фахівців та виробників обладнання та технологій з Австралії, Австрії, Бельгії, Великобританії, Ісландії, Нідерландів, Німеччини, Франції, Швеції. На саміті не було класичних презентацій, але відбувалися круглі столи для відкритого обговорення актуальних ділових та технічних проблем, з якими стикається поліграфічна спільнота.

Подробнее...


Проблеми переробки облою та реліз-лайнера на Labelexpo Europe 2022

2021-11-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Консорціум економіки замкненого циклу для етикеток CELAB (The Circular Economy for Labels) та Tarsus Group, організатор виставок Labelexpo, оголосили про співпрацю для представлення ініціатив зі збору та переробки облою та реліз-лайнерів на Labelexpo Europe 2022.

Подробнее...


Hybrid Software придбала всі акції ColorLogic GmbH

2021-11-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ColorLogic заснована в 2002 р. і розробила великий портфель ПЗ для профілювання та перетворення кольорів. Продукція компанії продається у всьому світі як кінцевим користувачам з високими вимогами до якості кольору, так і виробникам поліграфічного обладнання за схемою OEM.

Подробнее...


Vistaprint провела ребрендинг

2021-11-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Cimpress оголосила про ребрендінг онлайн-сервісу Vistaprint та його дочірніх компаній:

Подробнее...


Книжкові тенденції від Intergraf на Франкфуртському книжковому ярмарку

2021-11-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Стійкість книжок та перспективи книжкової справи обговорили у день відкриття Франкфуртського книжкового ярмарку 2021 р. учасники першого публічного заходу Intergraf. Федерація європейської поліграфії, що просуває її інтереси на локальному та міжнародному рівні, запропонувала експертам друку, видавцям та маркетологам, серед яких були аналітики дослідницької агенції Smithers, яка виступила співорганізатором зустрічі, обговорити трансформацію традиційних бізнес-моделей та важливість паперових носіїв інформації у розвитку освіти та культури.

Подробнее...