«Сьогодні з целюлозного волокна в основному виготовляється споживче паковання, і це залишиться незмінним до 2027 р., — зазначає автор дослідження Пітер Сорфа.

Із розробкою придатних для вторинної/повторної переробки покриття, паковання з покриттям набиратиме дедалі більшої популярності. У секторі харчового паковання продовжить зростати попит на функціональні бар’єрні покриття для збереження швидкопсувних товарів та захисту від жиру, олії та води.

З покращенням характеристик покриттів сфера застосування такого паковання розширюватиметься. У промисловості напоїв виробники відмовляються від алюмінієвих бар’єрних шарів, тестують паперові пляшки.

У секторі товарів особистої гігієни триває тенденція щодо розробки преміальних пакувальних матеріалів з паперу, які мають виглядати не гірше, ніж полімерне пакування. Також папір дедалі більше застосовується для виготовлення промислового та транспортного паковання, особливо при виготовленні захисних та кріпильних елементів для паковання e-commerce.

Напередодні 2027 р. очікується велике зростання виробництва паковання з формованого волокна. Сьогодні про це можна судити за кількістю контрактів на постачання ліній виробництва литої тари.