Nano Dimension придбала Global Inkjet Systems

2022-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Заснована в 2006 р. Global Inkjet Systems розробляє та постачає обладнання та ПЗ для струменевого 2D- та 3D-друку. GIS має обіг близько $10 млн та більше 130 клієнтів, що працюють у таких сферах як паковання, друкована електроніка, функціональний та 3D-друк.

Подробнее...


Sun Chemical купує SAPICI

2022-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Sun Chemical придбала SAPICI, італійську компанію з виробництва полімерів для покриттів, гнучкого паковання, промислових клеїв. Придбання SAPICI перетворить DIC/Sun Chemical на інтегрованого гравця на ринку клеїв для ламінування.

Подробнее...


EFI продала бізнес із розробки MIS

2022-01-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

EFI оголосила про виділення підрозділу Productivity Software в окрему компанію eProductivity Software та її продаж приватному інвестиційному фонду Symphony Technology Group. EFI багато років була одним з ключових гравців на ринку MIS та ERP систем для поліграфічних підприємств. У процесі розвитку цього напряму компанія придбала кілька конкурентів, серед яких британські Technique та Shuttleworth.

Подробнее...


Miraclon оголошує про глобальне підвищення цін і надбавки

2022-01-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Miraclon оголосила про підвищення ціни на всі продукти на 6% з 7 лютого 2022 р. та про введення тимчасових надбавок за перевезення. Надаючи найвищий пріоритет підтримці безперебійного постачання флексографічних пластин клієнтам, а також зіткнувшись зі стрімким зростанням витрат на сировину, енергію, робочу силу та розподіл, що впливає на весь ланцюжок створення вартості друку паковання, Miraclon вживає дій для компенсування збільшених витрат.

Подробнее...


Бізнес-настрої німецьких поліграфістів

2021-12-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Грудневий звіт про настрої в поліграфічній та медіаіндустрії Федеральної асоціації друку та ЗМІ Німеччини демонструє загальне покращення бізнес-клімату напередодні нового року. На це вплинули передріздвяні замовлення, які традиційно задають поліграфії робочий ритм.

Подробнее...


Топ-20 проривних технологій

2021-12-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з опитуванням експертів, проведеним агенцією Smithers, інновації відіграватимуть важливу роль у еволюції друкарської галузі. Для глобального ринку вартістю $760,6 млрд зростаючі вимоги до розширення цифровізації, підвищення продуктивності та автоматизації особливо важливі. Під впливом пандемії у поліграфічній галузі з’явилися нові бізнеси та моделі поведінки покупців, а від багатьох традиційних медіа-сегментів довелося відмовитися.

Подробнее...


Heidelberg знову розлучається з нерухомістю та бере участь у створенні індустріального парку

2021-12-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На історичній території Heidelberg у Віслох-Вальдорфі з’явиться індустріальний парк Hei-Tech. Його побудує великий девелопер VGP, якому німецький концерн, що оптимізує нерухомі активи, послідовно реалізував спочатку (рік тому) 130 тис. м² своїх володінь із загальних 840 тис. м², а нещодавно ще 80 тис. м², і тепер виступає як партнер з реконструкції простору. Роботи планують розпочати 2022 року.

Подробнее...


Основа для стабільного майбутнього

2021-12-22
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Одним з секретів збереження лідерства BOBST у пакувальній промисловості впродовж понад 130 років є те, що професійні навички та цінності компанії передаються новим поколінням. У спеціально створеному центрі професійного навчання молоді люди набувають технічних, методичних, соціальних та індивідуальних навичок.

Подробнее...


Поліграфічний холдинг R.R. Donnelley проданий і стане приватною компанією

2021-12-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Найбільша у світі поліграфічно-видавнича компанія R.R. Donnelley & Sons Company (RRD, осн. 1864), глобальний постачальник рішень для маркетингових та бізнес-комунікацій, оголосила про те, що вона погодилася на придбання приватною інвестиційною компанією Chatham Asset Management. Загальна вартість підприємства становить близько $2,3 млрд.

Подробнее...


Koenig & Bauer ухвалила корпоративну стратегію Exceeding Print

2021-12-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer визначила напрямки розвитку на найближчі кілька років і прийняла корпоративну стратегію Exceeding Print, реалізація якої має допомогти перетворитися з виробника традиційного обладнання на гнучку технологічну групу компаній (agile technology group).

Подробнее...