EFI Fiery купує виробника ПЗ CADlink Technology Corp.

2022-07-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

EFI Fiery оголосила про придбання CADlink Technology Corp., що спеціалізується на розробці ПЗ. У портфелі CADlink — рішення для прямого друку по текстилю (DTG) та плівці (DTF), цифрового різання та гравіювання, цифрового широкоформатного друку, друку по плівках для обклеювання автомобілів (у т.ч. — растрові процесори (RIP), системи автоматизації виробництва).

Подробнее...


Постачання цифрових промислових принтерів у світі скоротилося в 1 кварталі 2022 року

2022-07-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Постачання промислових принтерів у світі, за даними щоквартального дослідження International Data Corporation (IDC), у першому кварталі 2022 року знизилися на 2,1%. Основну частину продажів в цьому секторі зумовлює постачання широкоформатних принтерів, і вони знизилися в 1 кварталі 2022 року порівняно з 4 кварталом 2021 приблизно на 2%.

Подробнее...


Ryobi MHI підвищує ціни

2022-07-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ryobi MHI Graphic Technology ухвалила рішення підняти ціни на листові офсетні друкарські машини.

Подробнее...


Тиждень паковання у Лондоні 21-23 вересня

2022-07-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія-організатор Easyfairs перейменувала виставку Packaging Innovations & Luxury Packaging London на Тиждень паковання у Лондоні у відповідності до інших галузевих заходів у Європі. Оновлений ярмарок із 10-річною історією пройде у столиці Великобританії з 21 по 23 вересня 2022 року.

Подробнее...


Progroup розпочала будівництво нового заводу

2022-07-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Progroup розпочала будівництво нового заводу з виробництва листового гофрованого картону на південному заході Німеччини.

Подробнее...


Оголошено переможців премії поліграфічного оздоблення «Золотий лист»

2022-06-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Асоціація фольги та спеціальних ефектів (FSEA) оголосила лауреатів та нагородила переможців 29-го щорічного конкурсу Gold Leaf Awards. Спонсорами конкурсу стали Kurz, Bobst, Crown, Sakurai, Gietz-Vinfoil, ITW ShineMark та низка інших компаній. «Щороку ми отримуємо неймовірні зразки декоративної фольги, покриттів та ламінатів із друкованими прикрасами; і методи та додатки продовжують розширюватися, — зазначив виконавчий директор FSEA Джефф Петерсон. — Ми з нетерпінням чекаємо на святкування 30-річчя вручення премії Gold Leaf Awards у 2023 році».

Подробнее...


Контрактне виробництво деталей та обладнання

2022-06-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Промисловий підрозділ Heidelberg вперше представив спектр своїх послуг широкому загалу на ярмарку CastForge, що пройшов наприкінці червня в Штутгарті. Основна увага на виставці була приділена литим та кованим деталям, а також їхній механічній обробці. Ливарний завод Heidelberg в Австрії має потужність до 85 000 тонн і вважається одним із найефективніших у Європі, й компанія бачить великі можливості для розширення свого бізнесу у роботі з промисловими клієнтами.

Подробнее...


Mayr-Melnhof купує Essentra Packaging

2022-06-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mayr-Melnhof Group (MM) домовилася про придбання бізнесу Essentra Packaging за €365. Придбання Essentra Packaging реалізує стратегію MM Packaging щодо розвитку у прибуткових та стійких сегментах (вторинне паковання для фармацевтичної продукції), та зміцнює позиції компанії на європейському ринку картонного паковання та вкладишів для фармацевтичної продукції.

Подробнее...


За рік продажі DS Smith зросли на 21%

2022-06-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Пакувальний гігант DS Smith, що має штаб-квартиру в Лондоні, оголосив позитивні результати 2021 ф.р. (завершився 30 квітня 2022) зі значним зростанням виручки та прибутку. Продажі компанії у звітний період додали у річному обчисленні 21% до €8,4 млрд.

Подробнее...


Стамбульська ITM принесла контрактів на €1,5 млрд

2022-06-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виставка ITM 2022, яку було організовано у 12 залах на площі 120 000 м², побила рекорди як за кількістю експонентів, відвідувачів, так і з продажу техніки. Виставку, в якій взяли участь 1280 компаній та представників компаній із 65 країн, завдяки транспортній доступності Стамбула та відсутності візового режиму відвідали 64 500 осіб із 102 країн, з них 44% іноземних та 56% місцевих відвідувачів.

Подробнее...