Нове дослідження, опубліковане в The Future of Package Printing to 2029, показує, що на ринок повертається стабільність. Зростання відновилося у 2024 р. та триватиме на рівні +3,6% як для обсягу, так і для вартості впродовж п’яти років, до 2029 року.
Це підвищить вартість до $618,2 мрлр у 2029 р. (за постійними цінами 2023 року), а обсяг виробництва зросте до $17,1 трлн відбитків формату A4.
У звіті сектор пакувального друку сегментовано за пакувальним матеріалом, процесом друку, географічними регіонами і провідними національними ринками. Це підтверджено аналізом провідних технічних і комерційних розробок, вкл. збільшення впровадження цифрового друку, покращену автоматизацію ліній друку паковання, зміни в демографії та інфраструктурі роздрібної торгівлі, заклик власників бренду до більш екологічного паковання та використання ШІ в дизайні.
Процеси друку паковання та етикеток досягають вищих рівнів автоматизації, а додрукарська підготовка, друк і фінішна обробка дедалі частіше об’єднуються та контролюються передовим ПЗ. Це надає перевагу цифровому друку та аналоговим методам, які можна інтегрувати в лінії переробки, з високим рівнем автоматизації, що спрощує виробництво паковання.
Флексодрук є найбільшим сегментом як за обсягом, так і за вартістю. У вартісному вираженні наступними за величиною є офсетний та інший аналоговий друк, причому перший широко використовується для друку на картоні, попереднього друку на гофрі та вологих клейових етикеток, тоді як останній відображає широке використання офсетного друку без зволоження для друку металевого паковання та на деяких твердих пластиках. Цифровий друк наразі є основним процесом виробництва етикеток і прокладає шляхи до гофропаковання завдяки багатьом однопрохідним струменевим машинам, доступним для додрукарських і післядрукарських операцій, а також багатопрохідним широкоформатним і планшетним принтерам, які використовуються для невеликих обсягів гофропаковання. Цифровий друк досягає успіху в сегменті складаного картонного паковання, що використовується для коротких накладів, тоді як листові машини B2 і B1 замінюють деякі офсетні машини.
У 2024 р. три регіони – Азія, Західна Європа та Північна Америка – забезпечили 81,5% світового обсягу друку паковання та 82% обсягу. Ці частки залишаться загалом незмінними у 2029 році. Азія, на чолі з Китаєм, є найбільшим ринком із потужною виробничою базою та значним експортом, а також зростаючим внутрішнім споживчим попитом на упаковані товари.