У ювілейний, 15-му році існування подія об’єднала 211 експонентів і понад 90 спікерів, що висвітлили ключові теми — від кругової економіки та інклюзивного дизайну до нових регуляторних вимог. На виставковому майданчику представили тисячі зразків паковань для сегментів преміум-товарів, косметики, споживчих продуктів, харчів і напоїв.

За словами Джоша Брукса, директора Easyfairs, цьогорічна подія «відчулася по-новому — енергійною, креативною та сповненою ідей».

Серед головних виступів — дискусії щодо UK Packaging Pact і розширеної відповідальності виробників, презентації від представників Tesco, WWF, GoUnpackaged, SUEZ, Defra та PackUK, а також натхненні лекції від Microsoft, Etia й майстер-клас з паперової творчості.

На церемонії Innovation Awards 2025 відзначили 13 найкращих прикладів британського паковання — від інноваційних рішень до художніх концепцій. Серед переможців — Hendrick’s Gin, The Macallan, Hennessy X.O, Trinny London та Diageo.

Організатори підтвердили, що London Packaging Week 2026 відбудеться 16–17 вересня 2026 року у Excel London. Наступною великою подією стане Packaging Innovations & Empack 2026 — 11–12 лютого у Бірмінгемі.