FESPA запускає Wrap Fest — абсолютно нову подію, присвячену виключно оклейці автомобілів, монтажу вінілу та деталізації. Захід вперше пройде з 26 по 27 квітня 2023 року на гоночній трасі Сільверстоун (Нортгемптоншир, Великобританія), культовому місці Гран-прі «Формула-1» у Великобританії.
Agfa-Gevaert Group оголосила про закриття угоди щодо придбання Inca Digital Printers, про яку було оголошено 20 квітня. Це придбання зміцнить позиції Agfa у сфері високошвидкісного цифрового друку, зокрема ринку пакувальної продукції.
Agfa на FESPA Global Print Expo висвітлює додаткові можливості для поточних ліній продуктів, нові продукти та вражаючі опції.
Завтра у Берліні стартує FESPA 2022. І цього разу, як би пафосно це не звучало, — без обмежень за кількістю, без соціальної дистанції та маскового режиму. Разом із особистими контактами у світ друкарської індустрії та реклами повертається життя.
UPM Raflatac підписала угоду щодо придбання німецької Advanced Methods of Coating (AMC). Це дасть змогу розширити асортимент продукції UPM Raflatac і прискорить її зростання.
Smurfit Kappa оголосила про будівництво нового пакувального заводу в Марокко, першого в країні підприємства з виробництва гофрокартону. Комбінат площею 25 тис. м² будують в Рабаті. Підприємство випускатиме паковання для промисловості, сільського господарства, товарів народного споживання, автомобілебудування, фармацевтики та інших галузей.
hubergroup Chemicals оголосив про лінійку продуктів, яку представить на PAINT INDIA 2022 з 26 по 28 травня. Компанія продемонструє портфоліо смол, клеїв для ламінування, домішок та барвників, а також проінформує про можливості виробництва матеріалів на замовлення.
Торік Mondi оголосила про інвестиції у поліграфічні потужності на своєму підприємстві у Грюнбурзі (Австрія). Завдяки цьому компанія хоче розширити ринкові позиції як повністю інтегрований постачальник пакувальних рішень з гофрованого картону з флексографічним та офсетним друком.
Згідно з черговим звітом про стійкий розвиток (SDR), Smurfit Kappa продовжує досягати значних успіхів у досягненні цілей у сфері сталого розвитку. У документі наголошується на прогресі компанії в досягненні її давньої мети – стимулювати зміни та підтримувати більш зелену планету за допомогою трьох основних стовпів: «Планета», «Люди» та «Впливовий бізнес».
Основні кошти підуть у будівництво двох цехів, їхнє оснащення потрібним обладнанням (планується встановити п’яти виробничих ліній) та підключення до цифрової системи планування виробництва.