На цій нещодавно створеній посаді Циммерман співпрацюватиме з глобальними відділами маркетингу, продуктів і продажів, щоб надавати інформацію про клієнтів і ринок, що допоможе Roland DG досягти ключових цілей. До того, як приступити до нової посади в Roland DG, Циммерман впродовж шести років працював директором відділу широкоформатного друку в глобальній дослідницькій та аналітичній фірмі Keypoint Intelligence, де він допомагав учасникам поліграфічної галузі розвивати свій бізнес, краще розуміючи ринкові тенденції та можливості.
До цього він працював на кількох посадах у Roland DG, останнім часом — менеджером із бізнес-стратегії цифрового друку, а раніше — менеджером із продуктів у бізнес-підрозділі США.
«Ми раді знову вітати Еріка в команді Roland DG, — сказав Рюго Німура, президент глобальних продажів і маркетингу Roland DG. — Пропрацювавши в Roland DG і Roland DGA до того, як приєднатися до Keypoint Intelligence, Ерік чудово знайомий із нашою лінійкою високоякісних цифрових пристроїв для обробки зображень, а також із прагненням нашої компанії до інновацій, якості та обслуговування та підтримки світового рівня. Ми в захваті від внеску Еріка, який дозволить нам краще обслуговувати існуючих клієнтів і виходити на нові ринки».