Під час найбільшої поліграфічної виставки drupa 2024 (28 травня - 7 червня, 2024 р.), буде організовано одразу п’ять спеціалізованих Форумів: Drupa Cube, Drupa Next Age (DNA), TouchPoints Packaging (TPP), TouchPoints Textile (TPT) та TouchPoints Sustainability (TPS). Завдання – провести тематичні зустрічі та спільні обговорення поточної ситуації та перспектив розвитку серед провідних розробників обладнання та технологій, досвідчених гравців різних галузей та їх новачків.
Європейська індустрія виробників гофрованого картону вже давно є визнаним новатором у переході до «зеленої» економіки. Для досягнення кліматичної нейтральності до 2050 р. члени асоціації FEFCO прийняли дорожню карту гофроіндустрії, опубліковану у лютому 2023 року. Під час її створення FEFCO працювала у тісній співпраці з усіма членами організації.
Flint Group оголосила про призначення Роберта Велфорда президентом Xeikon. Раніше він обіймав посаду віце-президента з досліджень і розвитку. Роберт Велфорд приєднався до Xeikon у вересні 2018 р., коли був призначений керівником відділу досліджень і розвитку з широкими повноваженнями, вкл. інженерні операції, керівництво центрами з розробки чорнил та тонеру, офісом з управління процесами друку та проєктами.
За підсумками виконаного на замовлення журналу Focus Money аналітичного дослідження «Компанії року 2023», перше місце серед машинобудівних фірм Німеччини посіла компанія Mosca. Фірма показала високі результати у всіх чотирьох ключових категоріях: співвідношення ціни та якості, довіра клієнтів, якість обслуговування та стабільність роботи.
«На тлі надзвичайних подій 2022 став ще одним дуже успішним роком для Smurfit Kappa Group, — каже генеральний директор групи Тоні Смерфіт. Виторг виріс на 27%, до €12,8 млрд. EBITDA склала €2,355 млрд, що на 38% більше, ніж торік, при маржі EBITDA 18,4%, ROCE 21,8% та співвідношенні чистого боргу до EBITDA менше 1,3x».
Рекордне зростання обсягів виробництва призвело до 29% зростання прибутку (з €570 до €700 млн) за рахунок ефективного управління витратами та ланцюжками постачань, а також підвищення цін на паковання для компенсації витрат, — каже голова ради директорів DS Smith Джефф Драббл. Зростання продажів спостерігалося по всій клієнтській базі, причому особливо добре справи йшли в основних клієнтів — виробників товарів повсякденного попиту.
«Пишаюся тим, що незважаючи на всі бурі, які приніс нам 2022 рік, ми змогли досягти фінансових цілей, — каже президент та генеральний директор Stora Enso Анніка Брескі. — Ми завершили важливі стратегічні проєкти, досягнувши значних успіхів у інвестуванні в стратегічні активи та інновації з метою зростання виробництва паковання з відновлюваних джерел, рішень для сталого будівництва та інновацій у галузі біоматеріалів».
Packhelp – це платформа, яка дає змогу розробляти та замовляти персоналізоване паковання, що не завдає шкоди довкіллю. Pickpack — кур’єрська та технологічна компанія, що спеціалізується на швидкій доставці того ж дня, наступного дня та у вихідні з Інтернет-магазинів. Компанії вирішили об’єднати зусилля, щоб зробити революцію на ринку кур’єрської доставки.
Mimaki Europe оголосила, що нове рішення буде офіційно представлено на четвертому онлайн-заході компанії Global Innovation Days (21-23 лютого 2023 року). «Новий продукт розроблено, щоб його клієнти могли вести ультрасучасний, продуктивний бізнес та задовольняти останні вимоги секторів, які вони обслуговують», інтригує компанія.
Stora Enso розподілила роботи з переведення другої папероробної машини ПФ в Оулу на виробництво картону. У 2021 р. контракт із переобладнання першої ПРМ під випуск 450 тис. тонн крафтлайнера на рік виконала компанія Valmet. Вартість апгрейду склала €350 млн.