У період з 2019 по 2023 рік продаж був млявим, збільшившись з $10,4 у 2019 р. до $10,5 млрд у 2023 р., тоді як обсяг друку зріс з 1,8 до 1,9 млрд м² за той самий період. У 2024 р., з відновленням попиту, спостерігалося зростання на 4,7%, а обсяги виробництва збільшилися до 1,9 млрд м².

Експерти Smithers вважають, що цей процес тепер прискориться із сукупним річним темпом зростання (CAGR) у 7,9%, що призведе до збільшення світових обсягів сублімаційного друку до 2,9 млрд млрд м² у 2029 р., а вартість ринку при цьому збільшиться до $15,2 млрд (за постійних цін).

Прогноз попиту на сублімаційний друк залежатиме від динаміки конкуренції у кожному з п’яти основних сегментів, розглянутих в аналізі Smithers.

Домашній текстиль. Низка факторів призводить до більш широкого використання сублімаційного друку в домашньому декорі та функціональному текстилі для дому. Цей сектор також виграє від зміни переваг тканин, оскільки поліестер та інші синтетичні волокна дедалі частіше використовуються для домашнього текстилю. Це частково пояснюється їхньою низькою ціною, яка знаходить відгук у споживачів, оскільки бюджети домогосподарств стискуються через високу інфляцію.

Комерційна та рекламна графіка. Другим за величиною сегментом є візуальна реклама, переважно це друк невеликих накладів прапорів, банерів, виставкової графіки та тканинних вивісок для роздрібної торгівлі.

Жорсткі підкладки. Вони займають невелику частку світового обсягу сублімаційного друку — лише 3,4% у 2024 р., але їхня частка у вартості становить близько $4,7 млрд, хоча ця цифра включає як вартість друкованого носія, так і власне друк.

Технічний текстиль. Найменший сектор кінцевого використання з 2,3% обсягу ринку – це технічний текстиль. Автомобільний текстиль (сидіння, підголівники, оббивка стелі, ремені безпеки, подушки безпеки та декоративні панелі) та захисний одяг (комбінезони, світловідбиваючий одяг, лабораторні халати, водонепроникні куртки) — два найбільші підсегменти, але сегмент також включає медичний текстиль та вітрила.

Одяг. Найзначнішим сегментом є одяг, на який зараз припадає 71,9% продукції сублімаційного друку та 42,7% виручки.