Нещодавно Тім відсвяткував десяту річницю у Enfocus, де він розпочав посаду менеджера з роботи з клієнтами у 2013 році. Його призначення знаменує початок нової ери для компанії, яка нещодавно запустила революційне рішення Enfocus Review, систему онлайн-тестування та Enfocus Cloud, хмарне рішення, яке зберігає робочі процеси в Інтернеті.
У листопаді відчинив двері новий майданчик EFI Reggiani, де машини збираються, тестуються та демонструються в ультрасучасній будівлі (вдвічі більшій, ніж попередній демонстраційний центр), в якому розміщено повний набір обладнання EFI Reggiani. Blaze, Vogue, Colors, Power, ecoTerra, Hyper та нові принтери Bolt XS представлені у величезному демонстраційному центрі площею 3 000 м².
Наглядова рада Koenig & Bauer призначила Андреаса Плеске на посаду генерального директора та Стівена Кімміха на посаду заступника генерального директора з 1 січня 2024 року. Рішення про зміни було прийнято на засіданні наглядової ради 7 грудня 2023 року.
Hamburger Recycling , яка входить до групи Prinzhorn Group, придбала Eurocart , італійську компанію з переробки відходів. Угода відбулася після придбання компанією Prinzhorn Group Scatolificio La Veggia у вересні цього року.
Після успішних років на посаді генерального директора Gietz Хансйорг Гітц вирішив передати управління компанією Марселю Герберу, який наразі працює технічним директором, а стане генеральним директором.
Handel Group зі Свіндона, материнська компанія ESP Colour, придбала три компанії Goldcrest Group, подвоївши цифровий бізнес і додавши до можливостей широкоформатний друк і друк етикеток. Придбання Severn Print, яка торгує як Interprint, і Goldcrest Labels сприяли зростанню обігу до £33 млн, а кількості персоналу до 220 співробітників.
Постачальник широкоформатних виробів Endutex придбав португальського виробника матеріалів Ultraflex Europe.
Виробник чорнил, фарб і покриттів Siegwerk розширює свою управлінську команду, щоб краще відображати глобальну присутність і адаптуватися до мінливої динаміки галузі.
Mark Andy призначив Дуейна Пекара новим виконавчим директором компанії. Пекар має понад два десятиліття досвіду керівництва та успіху в різних галузях, сприяючи зростанню та еволюції компаній через розробку інноваційних стратегічних планів та лідерських ініціатив, що сприяють кінцевому результату.
UPM Raflatac представила результати нового нейромаркетингового дослідження, результати якого показують, наскільки ефективно різні матеріали та обробка етикеток впливають на сприйняття споживачів та стимулюють покупки. Дослідження, присвячене винним етикеткам, проведене у співпраці з партнерами в ланцюжку створення вартості паковання (ARGEA, SenseCatch, Kurz та Krämer Druck), свідчить, що етикетковий матеріал та оздоблення відіграють значну роль у купівельній поведінці споживачів та задоволення від покупки.