У своїй промові на загальних зборах генеральний директор Юрґен Отто наголосив:
«Фінансовий рік 2024/2025 став роком стабільності та поступу для Heidelberg. Ми виконали “домашню роботу”, досягли ключових цілей і заклали фундамент для подальшої трансформації компанії. Я хочу особливо відзначити зростаючі можливості — як у нашому основному бізнесі як системного інтегратора у сфері пакування, так і на нових ринках у сегменті технологій. Ми повністю профінансовані до 2028 року і маємо простір для реалізації проєктів зростання, зокрема через цільові придбання. Heidelberg чітко налаштований на майбутнє і користується перевагами сучасних мегатрендів».

На річних загальних зборах обрали трьох представників акціонерів до Наглядової ради

Схвалення акціонерів компанії вимагалося для семи з восьми пунктів порядку денного річних загальних зборів, зокрема для обрання трьох із шести представників акціонерів до Наглядової ради.

На обрання були висунуті: доктор Мартін Зонненшайн (член Наглядової ради з 2019 року), пан Ола Ельмквіст та пані Ута Андерс. Пыд час голосування щодо призначення членів Наглядової ради переважна більшість виборців підтримала кандидатури, запропоновані Правлінням. Усі кандидати мають цінну експертизу та досвід у ключових для компанії ринках.

Повноваження члена Наглядової ради Іни Шліє завершилися після закриття загальних зборів 24 липня 2025 року. Після того, як Карін Дом склала повноваження з 30 квітня 2025 року, суд призначив Олу Ельмквіста до Наглядової ради до проведення Загальних зборів. Мілена Бродт була призначена представницею працівників у Наглядовій раді після завершення зборів. Вона замінила Мірко Ґайґера, який одночасно залишив посаду.

На засіданні Наглядової ради, яке відбулося після Загальних зборів, доктор Мартін Зонненшайн був підтверджений на посаді голови Наглядової ради Heidelberg, а пані Ута Андерс очолила Аудиторський комітет.
«Наша оновлена сила дає нам можливість позиціонувати себе як постачальника рішень, — сказав Зонненшайн після голосування. — Наглядова рада підтримуватиме і просуватиме технологічний розвиток, особливо в пакуванні, цифрових застосуваннях, автоматизації та сервісі. Завдяки сильному бренду Heidelberg зможе виходити на нові ринки та реалізовувати стратегічні ініціативи», — додав він.