Коштував цей твір галантерейного мистецтва як невелика вантажівка з консервами — близько £4 тис. Свою версію сардин на розшитому бісером рідікюлі з колекції Pre-Fall 2025 представила люксова лос-анджелеська марка Staud. Бразильська Farm Rio дозволила сардинам вільно пропливти одним зі своїх сарафанів, колишній байєр і засновник американського бренду Lisa Says Gah Ліза Бюлер прикрашала консервованими сардинами укорочений літній топ, а Zara — фірмову рожеву футболку.
Кількість одягу з сардинами від безіменних дизайнерів на всіляких маркетплейсах обчислюється вже сотнями, якщо не тисячами. Пояснення привабливості скромної чарівності рибки із сімейства оселедцевих для широких народних мас трендвотчери бачать у втомі споживачів від формально-вишуканих образів, альтернативою яким стають прості та доступні модні луки із родзинкою.
«Сардини на одязі не змушують вас бути ідеальними або вишуканими — у цьому їхня суть, — пояснила виданню Women's Wear Daily експерт з трендів Etsy Дейна Айсом Джонсон. — Покупці тягнуться до звичайних і незвичайних за контекстом візуальних об'єктів, до речей з індивідуальністю та сміливим сторітлінгом, а не до шаблонного глянцю».
Негламурність сардин як основу їхньої популярності також відзначає відомий британський стиліст Меган Уоткінс: Цей тренд — чудовий приклад сучасної одержимості моди з несподіванками. Крім того, каже вона, періоди вибухового попиту у їстівних принтів явище досить часто — досить згадати моду на фастфуд чи лобстери.