Kolbus Autobox представила нову машину для виготовлення гофрокоробів АВ310, шириною 2600 мм. Новинка використовуватиметься для компактного виробництва гофрокоробів «все в одному». Вона більш продуктивна, ніж модель BOXER BX200, і більш економічна, ніж AB300/MC300, з можливістю роботи з картонами завтовшки від 7 до 10 мм і автоматичним переналагодженням з накладу на наклад. АВ310 має ту ж ширину, що і модель AB300 (2600 мм), і постачається у стандартній комплектації з ріжучими ножами довжиною 500м м (такими ж, як у AB300), а решта варіантів ножів пропонуються опціонально за запитом.
Лідер в галузі виробництва етикеток в Центральній Європі, група Prime Label, що контролюється інвестиційним фондом Innova Capital, придбала LabelPrint, провідну естонську етикеткову друкарню.
Напередодні виставки SuperCorrExpo 2021 (8-12 серпня, Орландо, США) HP Inc. оголошує про розширення лінійки струменевих ЦДМ PageWide для цифрового друку на гофрокартоні. HP відмовилася від фізичної присутності на виставці, але в дні її роботи проводитиме віртуальні демонстрації. За даними звіту Karstedt Partners за I кв. 2021 року, на ЦДМ HP PageWide випускається найбільший в світі обсяг цифрового паковання з гофрокартону. У 2021 році він зріс на 60% в порівнянні з 2020 р.
Латвійський стартап PrintOnPack.com залучив €450 тис. для розвитку сервісу з надання посередницьких послуг з пошуку компаній для друку гнучкого паковання. Розробників підтримав фінський венчурний фонд SuperHero Capital. «Галузь технічно складна та недостатньо прозора, дослідження свідчать, що цінові пропозиції для ідентичного замовлення можуть відрізнятися в середньому на 88%. Галузь як і раніше працює вручну, покладаючись на особисті продажі й електронні таблиці для розрахунку цін», — заявляють засновники стартапу і характеризують свій сервіс як найшвидший, прозорий і простий спосіб знайти ідеальне пакувальне рішення. PrintOnPack.com вже залучив понад 120 постачальників гнучкого паковання, щоб надати споживачам прозору інформацію про те, що та де вони можуть виробляти і за якими цінами, а також отримувати пропозиції, не піднімаючи телефон.
Heidelberg очікує, що світовий ринок друку етикетки продовжить зростати зі швидкістю близько 4% на рік, а зростання у секторі In-Mold етикеток, що менше постраждав від пандемії, буде ще вищим. Компанія прагне підвищити ефективність виробництва етикеток, що вплавляються, тому збільшує свої інвестиції у розробку нових технологій.
Durst представив на онлайн-заході «Все, що вам потрібно, це RSC» (All you need is RSC) розширену лінійку етикеточних ЦДМ Tau RSC у новому крос-платформенному дизайні. Оновлені Tau 330 RSC і Tau 510 RSCi шириною 330, 420 або 510 мм із вбудованими флексографічними секціями, встановленими до або після цифрових, демонструвалися з Центру обслуговування клієнтів Durst в Бріксені (Італія).
Epson забезпечила можливість інтеграції струменевої УФ-машини SurePress L-6534VW UV з фінішними модулями датської компанії Grafisk Maskinfabrik (GM), що дало змогу сформувати комплексну лінію з цифрового друку та обробки етикеткової продукції. Epson SurePress L-6534VW UV дає змогу друкувати на рулонних матеріалах шириною до 340 мм з макс. швидкістю 50 м/хв., фарбо вість — CMYK + White + Varnish.
З 24 червня по 9 липня 2021 р. Fujifilm і Fujifilm Business Innovation проведуть спільну «Віртуальну виставку Fujifilm 2021» під гаслом «Вірячи в друк», на якій продемонструють нові продукти, а також проведуть 8 семінарів за участю незалежних експертів галузі з широкого кола питань, з акцентом на створення нових цінностей, оновлення галузевих тенденцій і поради щодо подолання наслідків пандемії COVID-19.
Stratasys (Ізраїль), що спеціалізується на рішеннях для 3D-друку полімерами, розробила технологію Stratasys PolyJet, що дає змогу прискорити виготовлення прототипів пковання. Тепер завдяки друку PolyJet на 3D-принтерах J8 Prime, J7 Series і J55 Prime дизайнери можуть моделювати складні кольорові зразки паковання, які точно імітують готове паковання, з реалістичними колірними комбінаціями, текстурою, прозорістю та гнучкістю.
ACTEGA випустила запатентоване рішення Signite преміум-класу для створення ефекту «без етикетки», яке стане реальною альтернативою прямому трафаретного або цифрового друку по контейнерах. Залежно від дизайну етикетки, використання прозорих етикеток може скоротити відходи більш ніж на 50% в порівнянні з самоклеїльними та термозбіжними етикетками за рахунок відмови від висікання, скорочення товщини декорувального шару (в порівнянні з етикетками на прозорих плівках) приблизно на третину і витрат плівкового матеріалу лише для ділянок, що задруковуються.