Верховна Рада України 20.06.2022 р. ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №2207-1-д «Про управління відходами». «За» проголосувало 282 народних депутати.
Верховна Рада України ухвалила в цілому три важливих законопроєкти, покликані звільнити український культурно-інформаційний простір від російських впливів і стимулювати розвиток національних культурних індустрій. Всі три отримали підтримку практично всіх фракцій та груп. За голосували понад 300 депутатів. Проти – жодного голосу. Розробка і ухвалення цих проєктів є чудовим прикладом співпраці громадянського суспільства, креативних індустрій, депутатів від влади і опозиції, які об’єднали зусилля в інтересах України. Законопроєкт 6287, який сьогодні ухвалено вже в другому читанні, передбачає державну підтримку книгарень, що продають книжки українською мовою, а також державні сертифікати на купівлю книг для дітей. Проєкт 7459 забороняє імпорт видавничої продукції з Росії та Білорусі, продаж книжок авторів – громадян РФ, а також передбачає, що в Україні книги видаватимуться мовою оригіналу або в українському перекладі, а також мовами ЄС і корінних народів України. І нарешті законопроєкт 7273-д забороняє концерти російських виконавців в Україні та відтворення їхніх фонограм. Крім того, цей проєкт передбачає підтримку національного музичного продукту, збільшення частки української мови в радіоефірі, стимулювання трансляції україномовних дитячих та освітніх телепрограм. Цим же законопроєктом заборонено акустичне насильство у громадському транспорті – пасажири нарешті зможуть їздити в тиші, без нав’язливої музики. Це три значні кроки на шляху до повної деколонізації України.
Полтавці, незадоволені патріотичними гаслами із нецензурною лексикою у публічній площині міста, звернулися до влади. Йдеться про відому фразу, у якій задають напрямок російському воєнному кораблеві. Дехто вважає, що лайка калічить дітей. Патріотизм типа можна підживлювати іншими влучними словами і без матюччя.
У Кривому Розі триває компанія «Місто без зайвої реклами». У місті продовжується робота з очищення від рекламних конструкцій. Криворіжці можуть звернутися до відділу з питань реклами Криворізького міськвиконкому та повідомити про рекламні конструкції, які, наприклад, створюють перепони у пересуванні людей.
Верховна Рада внесла зміни до Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин». Відповідно до ухваленого закону, відтерміновується набрання чинності окремими положеннями щодо умов розташування стаціонарних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами терміном на 3 місяці.
Трагічні та жахливі події, що розпочалися 24 лютого 2022 року з вторгнення армії росії на територію України, тривають уже 27 день. Варварські бомбардування українських міст змусили залишити свої будинки вже 9,8 млн. людей: 3,3 млн жінок та дітей виїхали з України за кордон та 6,5 млн українців були змушені покинути свої домівки через бойові дії. Майже 50% українських підприємств були вимушені припинити свою виробничу діяльність, 30% підприємств працюють не регулярно через значні логістичні проблеми. Європа та світ востаннє стикалися з такою жахливою війною у 1939 – 1945 роках. Незважаючи на жахливі виклики, наша країна, наша армія та наш український народ мужньо борються як на фронті, відбиваючи напад агресора, так і на своїх робочих місцях. Ми всі віримо, що добро перемагає зло. Від імені Асоціації «УкрПапір» висловлюємо велику подяку всім європейським та світовим компаніям, які працюють у сфері целюлозно-паперової промисловості, за всіляку підтримку України та українських підприємств. Особливу подяку за підтримку ми хочемо висловити таким відомим компаніям як Kemira, Stora Enso, UPM Kymmene. Їхні мужні рішення надихають нас. У цей відповідальний період Асоціація «УкрПапір», з метою забезпечення функціонування галузевих виробничих потужностей для задоволення потреб підприємств харчової індустрії та цивільного населення, за власною ініціативою внесла до уряду конкретні пропозиції та отримала підтримку щодо формування переліку товарів критичного імпорту наступних товарних груп паперової продукції згідно з УКТЗЕД: 4703, 4707, 4802, 4803, 4804, 4808, 4810, 4811, 4813, 4818, 4819, 4820, 4821 та 4823. Відтепер за цими товарними кодами резидентам дозволено купувати в Нацбанку України валюту для розрахунків за зовнішньоекономічними контрактами. Оцінна думка фахівців щодо падіння споживчого попиту на ринку – 70%/80% від довоєнного попиту. Даним відкритим зверненням Асоціація «УкрПапір» просить наших бізнес-партнерів знайти подальші можливості у підтримці українських виробників та імпортерів целюлозно-паперової продукції. Ваша допомога могла б бути корисною насамперед у таких двох напрямках. 1. Розглянути можливість тимчасово, до скасування в Україні військового стану, «заморозити» виплату боргів, що утворились до 24 лютого 2022 рок, українським підприємствам за раніше відвантажену продукцію. 2. Знайти оперативні можливості (у розмірі до 15% - 20% від звичайних замовлень українських покупців вашої продукції) для якнайшвидшого постачання такої продукції в Україну.
18 веб-сайтів проєкту відключено для регіонів РФ та Білорусі. Сьогодні мережа Vizitka.com залишається лише у трьох країнах: Україні, Болгарії та Словенії. Розширення мережі відтепер відбуватиметься лише у західному напрямку.
Це блог не про залізо, а про бізнес. Формат будується навколо фундаментальних понять: "Люди", "Гроші", "Процеси". А йдеться у першому випуску про одну з найбільш динамічних друкарень в Україні — Друкарня New Media. Мария Седлецкая та Виктор Артющенко розповідають директорові Konica Minolta Ukraine Евгений Шиляев про клієнто-орієнтованість, внутрішню кухню роботи друкарні, автоматизацію залучення та проходження замовлень. Досить цікаво та живенько. Принаймні більш ніж очевидно, що айтішніки можуть бути успішними поліграфістами. Та й взагалі відверто... Навіщо айтішнік у друкарні, айті-інфраструктура у друкарні. Канали та механізми лідогенерації, навіть озвучено вартість генерації одного ЛІД-а. Взагалі відвертість вражає — Марія, наприклад, розповідає про всі метрики, якими користується друкарня при вимірюванні ефективності маркетингових каналів. Про конкуренцію Маша каже: "Ми конкуруємо самі з собою. Якщо ми щось не покращили сьогодні, день пройшов дарма". Надцікавий блок про роботу менеджерів, про те, як організоване спілкування з клієнтами. З ким саме працює друкарня. І що з клієнтами друкарні (HoReCa, IT, крафтові виробники) відбувалося під час жорстких локдаунів. Як "ловити" тренди та вчасно посилювати активність при роботі з різними аудиторіями. Віктор Артющенко, у свою чергу, розповідає, як вдалося пройти кризу, зберегти персонал. І вже за три місяці повернути обсяги завантаження. Банально — але неабияке значення мав той факт, що на момент початку жорстких обмежень у друкарні було налаштовано всі бізнес процеси (інтегровано A-System та bitrix, налаштовано IP-телефонію тощо). Про лояльність клієнтів теж досить цікаво, власні помилки та прорахунки )). Ще один аспект — нова реальність у поліграфії. Про те, наскільки все змінилося. І що колишні часи вже не повернуться. Цікаве спілкування про прискорення цифровізації та про те, що New Media власне мала потужну IT-складову, і за великим рахунком глобально для компанії нічого не змінилося. Нагадаймо, що друкарня реалізує потужну програму з виходу у нові сегменти ринку. А допомагають у цьому такі потужні інструменти як рулонна ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel 230 та MGI Jet Varnish 3DS & Foil-S для вибіркового лакування та фольгування друкованих відбитків (у відео про MGI поки не йдеться). Для менеджмента New Media на початку 2020 р. стало очевидно, що зростання у листовому сегменті не буде. Проаналізувавши можливості, друкарня вирішила увійти у ринок рулонної етикетки. Почався пошук коштів на придбання Konica Minolta AccurioLabel 230 — звичайно, одразу згадали про урядову програму 5-7-9% та розчарувалися у ній. Кредит надав "Альянс-банк", і знову спрацювали людські стосунки, у перспективи друкарні повірив керівник одеської філії банку. А це було надважливо, бо раніше New Media не залучала кредитні кошти (це був перший досвід!). Після інсталяції Konica Minolta AccurioLabel 230 у друкарні зросли, як не дивно, й обсяги листової етикетки! Вдвічі! У клієнта тепер є вибір — друкувати у листах чи в рулоні. Директор друкарні New Media Андрій Фісенко розповідає про кадрову ситуацію у поліграфії та в компанії. Питання досить неочікувані, до речі. "Ми оперативна поліграфія настільки, що іноді замовлення не встигає потрапити у виробництво, а воно вже на полиці... І всі техпроцеси не списані", — каже Андрій. Ну й нарешті про болі українських поліграфістів. Знаєте, що Марія каже? "Основний біль українських поліграфістів — це їхня інертність: придбати ЦДМ і вважати, що питання вирішене! Ні! Все лише починається!" Навіть, якщо зроблено чимало роботи з просування, клієнти друкарні можуть банально не знати про наявність послуги... Другий біль — "Ми друкуємо швидше за інших, якісніше за інших та за ціною паперу". "Навіщо ж Ви взагалі працюєте?", — дивується Марія. Бізнес має лишатися бізнесом... та й взагалі "Добре, швидко та дешево" — не про чесність. Можна лише дві складові сумістити! Третій біль — складність інтеграції CRM та системи управління друкарським обладнанням та відсутність на ринку ефективних подібних систем. Власники друкарні розповідають про те, наскільки важливо спілкуватися з менторами у поліграфії, які мислять інакше, нестандартно. Для Марії та Віктора таким ментором став Андрій Демідов з ужгородської друкарні "Ліра". Саме він налаштував систему управління друкарнею. "У майбутньому ми будемо конкурувати не друком! А розробками. системами та сервісом, процесами", — каже Марія. І важко не погодитися! Отже, підприємцю-поліграфісту важливі базові знання IT. Друкарні дедалі більше стають IT-компаніями. Цікава й думка власників New Media про те, скільки має заробляти співробітник друкарні. В Одесі нормальною ЗП вважається наразі — від 20 тис. грн, до такого рівня ЗП прагнуть у друкарні. Й нарешті, цікаве питання: "А чи підписалися б на те, щоб займатися поліграфією, якщо відмотати назад?". Віктор та Марія кажуть — "Так! Важливо те, що друкований продукт допомагає розвивати бізнеси клієнтів!" У друкарні New Media є маркетинговий бюджет — 4-5% від обігу! Як це працює, власники друкарні відверто розповідають. Власне, йдеться й про те, як оцінити ефективність маркетингових комунікацій. Дуже довірче спілкування. Інтерв'юєр потужний ). Навіть формат 10 бліц-питань застосував ))... Формат "Вдрук" вірогідно приречений на успіх. А поки дивіться повне відео:
Компанія «Мегатрейд» підписала дистрибуторську угоду з відомим європейським виробником машин для додрукарської та післядрукарської обробки – компанією GRAFMASG з Польщі.
Фахівець відповідатиме за розробку та реалізацію стратегії розвитку целюлозно-паперової промисловості України.