Звіт «Майбутнє пакетів до 2029 року» відстежує, як продовжуватиме зростати цей ринок із прогнозованою вартістю $37,9 млрд у 2024 році. Загальний річний темп зростання у 4,4% підштовхне цей показник до $47 млрд у 2029 р. за постійних цін, а обсяги зростуть до 754,0 млрд одиниць.
Компанія підтвердила підвищення на €60 за тонну для всіх сортів переробленого тарного картону: ці підвищення застосовуються по всій Європі та набули чинності для замовлень з 18 червня.
Європейська комісія заявила, що рекламна модель Meta «оплата або згода» на Facebook і Instagram не відповідає Закону ЄС про цифрові ринки. Комісія поінформувала гіганта соціальних медіа щодо попередніх висновків про те, що бінарний вибір змушує користувачів давати згоду на поєднання їхніх особистих даних і не надає їм менш персоналізовану, але еквівалентну версію соціальних мереж Meta.
Printess поєднує два десятиліття досвіду в галузі з інноваційним мисленням і найсучаснішими технологіями, щоб підняти бізнес персоналізації. Платформа дає змогу командам легко розробляти та продавати масові індивідуальні продукти на всіх пристроях, усуваючи потребу в кодуванні. Це масштабоване хмарне рішення інтегрується з будь-якою платформою електронної комерції, пропонуючи широкий набір шаблонів, можливості дизайну та бездоганну якість виробництва.
Lecta оголосила про угоду з Naturgy, багатонаціональною енергетичною групою, щодо постачання відновлюваного газу, який сприятиме стійкій декарбонізації її виробничої діяльності. Біометан, відновлюваний газ, отриманий у результаті переробки різних типів відходів із властивостями, подібними до властивостей природного газу, тепер використовуватиметься як джерело енергії на іспанських заводах Lecta в Лейца (Наварра) та Сарагосі.
PicoNext оголосила про запуск PicoNext AI Assistant, нової можливості генеративного ШІ на своїй платформі Digital Product Passport (DPP), яка звільняє компанії від виснажливих ручних робочих процесів організації даних про продукти DPP. PicoNext AI Assistant — це перший генеративний продукт ШІ, який узагальнює необроблені дані про продукт у спрощені, зручні DPP, що дає змогу компаніям значно скоротити час і витрати на публікацію цифрових паспортів продуктів, які вимагаються Європейським Союзом та іншими юрисдикціями.
Корпорація Seiko Epson повідомила, що її високоефективний амортизаційний матеріал із використаного копіювального паперу отримав нагороду WorldStar Global Packaging Awards 2024 у категорії «Електроніка». Epson вдруге отримує нагороду WorldStar Award; вперше це сталося у 2007 р. за паковання чорнил для широкоформатних струменевих принтерів.
Розробники з DS Smith напередодні чергового музичного фестивалю, що проводиться на околицях британського міста Гластонбері (після його проведення залишається безліч покинутих пластикових тентів і наметів), вирішили позбавити місто подібної напасті. Згідно зі зібраною статистикою виходило, що 70% людей, які купують такий намет, використовують його лише один раз.
Компанія Heinz, та сама, яка 155 років робить легендарний кетчуп «Хайнц» («…завжди до обіду я беру…»), ніколи не могла втриматися від творчого підходу до маркетингу і, між іншим, має свій власний сайт із продажу мерчу та фірмових товарів з персоналізацією: «Мамуліни томати», «Боби від Амелії», «Дійсно добрий майонез від Джорджа» і так далі.
Компанія GMG відзначає в 2024 р. 40-річчя діяльності в сфері утворення кольорів. Роберт Вайхінг, який керує компанією разом зі своїм братом Йоргом, зазначає: «У 80-х роках наше програмне забезпечення вперше змогло точно передбачити результати друку, виняткові події та експерименти, які відбулися в ті дні».