Консорціум європейських інститутів паковання (European Packaging Institutes Consortium, EPIC) зробив заяву у відповідь на вторгнення Росії в Україну.
Компанія Amcor Packaging виграла три нагороди Європейської асоціації гнучкого паковання (FPE) за досягнення в галузі рішень складних задач клієнтів, просування сталого розвитку (sustainability) та підвищення загального внеску гнучкого паковання в розвиток ринку паковання.
Із відкритим листом «Сьогодні мовчання – це згода на вбивство» звернулися до європейської асоціації гнучкого паковання (Flexible Packaging Europe, FPE) Всеукраїнська громадська організація «Украї́нський сою́з промисло́вців і підприє́мців», Федерація роботодавців України, Громадська спілка «Українська асоціація гнучкого пакування»
Члени IGFA (International Graphic Fairtrade Association) проголосували за використання коштів асоціації для підтримки гуманітарних потреб людей, які постраждали від війни в Україні.
Міланська компанія з виробництва та поширення електронних книг та аудіокниг StreetLib запропонувала надавати безкоштовні послуги українським видавцям і письменникам впродовж п’яти років. У відкритому листі Карло Карренью, директор з міжнародного розвитку StreetLib, зазначив, що потреба в українській книжці – нагальна, і настав час, щоб світова видавнича спільнота зробила свій внесок у допомогу. Він запросив інших партнерів співпрацювати з StreetLib і також надавати послуги волонтерам.
Деякі українські видавництва (наприклад, «Ранок»), уже почали друкувати у Польщі, тоді як Український інститут книги працює з меншими українськими видавництвами, щоб зібрати готові для друку файли для відправлення друкарям за кордон. Інститут уже має файли приблизно 15 видань, у т.ч. декілька нових книг.
Вона продає сотні художніх відбитків, збираючи $10 тис. за 3 дні
Черговий текст, пов’язаний з агресією Росії в Україні та її наслідками, з’явився на порталі журналу Print Business з Великої Британії. Пакувальні та поліграфічні компанії мають інтереси в Росії та продовжують працювати, незважаючи на посилення тиску з боку великих брендів, щоб вони переосмислили свою мовчазну підтримку режиму. По мірі того, як санкції проти російської економіки посилюються після неспровокованого вторгнення країни в Україну, новин від американських чи європейських компаній, які друкують у Росії, замало.