Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.
Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!
Щоб компенсувати втрати замовлень на клейове незшивне скріплення і шиття на скобу, компанія Richard Wenig Buchbinderei GmbH з Берліна (Німеччина) нещодавно вийшла на ринок шиття нитками. Крім ниткошвейної машини Ventura MC 200, сімейний бізнес інвестував у обтискальний прес VFN 700, нещодавно випущений Müller Martini.
Команда лікарів та дослідників з Університету Флоренції використовує принтер 3DUJ-553 від Mimaki для створення тривимірних анатомічних моделей з надзвичайно високим і недосяжним раніше ступенем достовірності кольорів.
Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.
На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».
Друкарня «Коло» (Дрогобич) входить до когорти провідних виробників книжкової продукції в Україні й працює на ринку вже 22 роки. Ця типова офсетна друкарня (потужний парк додрукарського, друкарського, післядрукарського устаткування для виготовлення книжок у твердій та м’якій палітурці) декілька років тому диверсифікувала діяльность й зробила рішучий крок у бік дігіталізації виробництва, адже вимоги замовників до оперативності виготовлення книжок постійно зростали, кількість назв збільшувалася, а наклади скорочувалися. ЦДМ Konica Minolta AccurioPress 3080 дала змогу не лише розширити можливості з обслуговування видавців, але й зміцнити співпрацю з митцями, для яких «Коло» активно друкує арт-буки, вийти на ринок рекламно-комерційної продукції короткими накладами.
Двадцятирічна історія ТзОВ «Репро Студія Діалог» нерозривно пов’язана зі становленням індустрій гнучкого паковання та виготовлення етикетки в Україні. Компанія від самого початку розвитку зробила ставку на запровадження інноваційних технологій виготовлення друкарських форм – спочатку від компанії DuPont, згодом, після ретельного аналізу технологій, представлених на світовому ринку, ТзОВ «Репро Студія Діалог» надала перевагу також рішенням від компанії Esko, які чудово узгоджувалися з технологіями та матеріалами DuPont. Завдяки зусиллям компанії зі Львова технології спеціального растрування HD Flexo, мікрорастрування плашок Pixel+ від компанії Esko та технологія DuPont™ Cyrel® DigiFlow з виготовлення друкарських форм з пласкою поверхнею друкувальних елементів стали стандартом в галузі. Після масштабування бізнесу та відкриття представництва у Києві в 2017 р., за три роки ТзОВ «Репро Студія Діалог» робить експансію у відносно новий для себе сегмент ринку – виготовлення флексоформ з монтажем на «фартух» для виробництв гофропаковання. І знову є всі підстави вважати, що рішення, які пропонують львів’яни, дадуть змогу підвищити культуру галузі з виробництва гофротари – і цей процес, власне, вже відбувається. Із яким багажем зустріла двадцятиріччя ТзОВ «Репро Студія Діалог» та які цікаві пропозиції для ринку поліграфії є сьогодні в портфелі компанії розповіли засновник та директор Петро Заремба, технічний директор Олег Солодуха та комерційний директор Богдан Волошин.
Для ТОВ «Друкарка» інсталяція ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C6085 стала цілком логічним кроком з розвитку. Адже компанія вже доклала значних зусиль з диверсифікації, розраховує залучити нові аудиторії клієнтів – переважно з сегменту В2В (рекламні агенції та кінцеві замовники), яким готова запропонувати якісний цифровий друк за помірною ціною, зручні інструменти розміщення замовлень та супутні послуги з широкоформатного друку та виготовлення брендованих виробів з тканини.